Vi kommer också att fixa dricka i Tyskland.
När det gäller tårta har vi en bagare i släkten som ska få ställa upp, har bara inte informerat honom ännu!
Hår, ja jag vet inte riktigt ännu. jag har kort hår nu men det ska ju växa ut så jag kan ha ngn sorts uppsättning.
Jag skulle nog föreslå att du pratar med din egen frisör som du har idag först. De känner ditt hår och kan nog säga vad som kan tänkas funka... Ja,sÅ kommer jag nog att göra.
Make-up: finns ju ett par alternativ. Lutar åt att muta syrrans bästis om är utbildad dermatolog med utb inom makup att göra det. Annars kan jag tänka mig att göra den själv, men då ska jag nog göra en sån där sminkning på typ Face, Makeup store eller MAC först så man får lite instruktioner och tips.
Blommor: ska min kompis så fixa. Är jättesuperduktig florist (som jag lätt kan rekommendera utan att göra reklam ) så jag betalar bara för blommorna poch inte för arbetet.
När det gäller maten så vet jag inte riktigt hur vi ska göra ännu. Det beror nog på. eg föredrar jag buffé för då kan det dinnas ngt för alla men jag vet inte om det är ett alternativ.
Det beror säker tpå vilket av ställena som vi väljer.
Hur har ni beräknat dryck? Hur mkt per person dvs? Svårt att beräkna tycker jag...
Har köpt min första bröllopstidning idag! Tjohoo!! Tack Coop i Burlöv som hade en! Allt om Brölopp blev det. Så nu har jag massor med inspiration!
Tokisen: Bra förslag det där med H&R eleverna. Ska jag faktiskt överväga om det skulle bli så att vi ska anordna det själv.
Ska ni ha efterrätt och tårta? Vi har diskuterat det fram och tillbaka. Känns som "kaka på kaka" så vi funderar på att servera typ tryffel/pralin till kaffet ist. Vad tycks? Eller ska man hoppa över "tilltugget" helt kanske?
Gillar ju att baka så där är eg inte problemet men snarare är det ett tidsproblem om man ska göra det själv.
Vad ska ni servera till välkomstdrinken? Just nu är vi inne på chokladdoppade jordgubbar och melon...