Inlägg från: Panzerfaust |Visa alla inlägg
  • Panzerfaust

Affär sidan om

valkyriana skrev 2009-07-21 15:17:14 följande:
    Om du känner för det så fortsätter du med din kille, men jag tror inte att han är "the one".
    Det var ju också en ganska vågad slutsats att dra bara sådär...

I grund och botten handlar ett förhållande om kärlek och tillit, kan man inte lita på den man är ihop med så lever förhållandet farligt. Som jag ser det har du (TS) visat prov på uselt omdöme som slaskat runt på nätet/tfn med en annan man medan du varit i ett förhållande. Nu verkar det som om din pojkvän är beredd att förlåta dig vilket jag anser är stort av honom eller jäkligt korkat då det är så i min värld att dylika snedsteg enbart leder till en fot i arslet snarare än en chans till. Så nu är det väl väldigt mycket upp till dig om du vill ha en chans till, är din nuvarande pojkvän killen du vill ha ett förhållande med eller är du bara ute efter tryggheten i att ha någon? Om det senare är fallet är det dags att du avslutar det hela då det är jäkligt taskigt mot den nuvarande pojkvännen.

Sedan kan man ju ställa frågan om det är så att man är så osäker om den man bor ihop med är någon man verkligen älskar så är det väl tveksamt om så är fallet alls.
Svar på tråden Affär sidan om