• andbeyond

La Sposa klänninga?

Jag älskar La Sposa och San Patrick också, men märkte att Atelier Diagonal och White One som är deras "lite billigare märken" har liknande klänningar men för bättre priser (vi pratar fortfarande mellan 5000-10000 men ändå). Så kolla de klänningarna också

• andbeyond
    Pingstdagen2010 skrev 2009-07-24 14:19:54 följande:
    TUSEN TACK andbeyond! Jag gick in på White Ones hemsida och de har en klänning som ser ut som Fabula. Vilka luringar de är som kopierar La Sposa men jag bryr mig inte för nu kan jag kanske köpa min drömklänning till halva priset :)
    Hehe, de är inte jätteluringar då det är samma koncern tror jag Men visst har det fina klänningar också! Hoppas du hittar och har råd med drömklänningen. För mig blev det en helt annan efter många om och men - finns i galleriet
  • andbeyond

Tror det ska finnas på bröllopsbutiken på Hornsgatan (kolla in på alla 3 butiker som ligger längs gatan på samma gång. Vet att Sthlm Brud och Fest på Hornsgatan har W1). Sen tror jag Drottninggatan brud och fest har St. Patrick också.

Nordiskbrud skrev 2009-07-24 15:50:56 följande:
    Neeeej, de luras inte. De tillhör samma märke kan man säga Men det är skillnad på tyget och lite smågrejs på White One klänningarna jämfört med La Sposas. Men det är fortfarande lika välarbetade klänningar!KLänningar är verkligen en djungel....Någon som vet vart det finns San Patrick-klänningar i Stockholm föresten? Vill gärna visa min mor Palmira-klänningen så vi kan jämföra den mot Fanalen när vi är där
Svar på tråden La Sposa klänninga?