• J D

Lite OT: Upplevelser...

Hahaha, jag är inte helt superglad över den här trenden med upplevelsepresenter faktiskt.

• J D
    shakynose skrev 2009-07-27 13:52:25 följande:
    Men jag har aldrig varit med om att någon bara önskat sig en bordsduk, det brukar alltid tillkomma specifika önskemål vad beträffar färg och form. Önskar man sig en upplevelse är man bara någorlunda specifik samtidigt som det är hur luddigt som helst vad en upplevelse faktiskt är. En bordsduk är ju alltid en bordsduk!
    Haha, ja! Jag tycker att du kan ge dem en volontärupplevelse- typ sälja Faktum/Situation Sthlm under en dag .
  • J D
    shakynose skrev 2009-07-28 10:38:01 följande:
    J D skrev 2009-07-28 10:33:46 följande:Det är en jättebra idé! Tror ni upplevelseindustrin nappar?
    Det tycker jag helt klart att den borde iaf! Typ "se din partner i ett annat ljus" eller "förhållandet växer i motgångar- testa hur det skulle vara att ha det tufft på riktigt för en gångs skull"- en upplevelse du sent skall glömma!

(Har själv givit jur. rådgivning ideellt till dessa hemlösa och jag kan lova att det är ngt jag aldrig glömmer!- Känner att jag kan sköta PR för detta )

Svar på tråden Lite OT: Upplevelser...