Vad kostar era brud- och tärnbuketter?
Din bukett är ett rätt typiskt exempel på dyrare variant, då det är orkidéer och kallor bla, och en mer arbetad bukett. Den skulle kostat ca 2500 och tärnbukett och corsage ungefär 500 ytterligare.
Din bukett är ett rätt typiskt exempel på dyrare variant, då det är orkidéer och kallor bla, och en mer arbetad bukett. Den skulle kostat ca 2500 och tärnbukett och corsage ungefär 500 ytterligare.
Eller oändligt mycket mer, om man ska ha en specialdesignad bukett med massor av pillergöra.
Det kan ju tom vara så att arbetet kostar mer än materialet i vissa fall.
Så skulle det tex definitivt bli med den variant jag själv skulle vilja ha. Den tar många timmar...
Den passade dig väldigt väl. Faktiskt.
Vem ska göra den nu då? *nyfiken i en strut*
Det är förresten helt rimliga priser du anger. De indikerar att någon betalar sina skatter och avgifter och att de som jobbar där gör det med vettig och vit lön.
J D skrev 2009-07-27 11:35:50 följande:
Ja du, tänka att den springande punkten så ofta är just kommunikation och att man känner att man blir sedd och att folk lyssnar!
Själv håller jag på att utveckla svår allergi mot när någon som ska sälja något till ig inte ens orkar visa intresse. Du vet, som att inte ens hälsa nå
är man kommer in i deras fiiina butk, eller ännu bättre: stå och snacka privatsaker med övrig personal medan man ignorerar kunden ELLER prata i mobilen samtidigt som man tar betalt...
Än mindre känner man ju förtroende när det gäller viktga beställningar om man märker att de knappt lyssnar.
J D skrev 2009-07-28 10:13:09 följande:
Ja jag säger då det...
då det
då det