Livets viktiga och oviktiga frågor
Hej hej, nu har jag hittat hit också! Jättebra trådstart Telis
Nu är semestern äntligen här! Såååå skönt! Är precis hemkommen från en helg i Göteborg med U2 på Ullevi!!! Så bra!!! Var någon annan av er där?
Har skummat igenom lite, det skrivs ju ganska friskt
Skål för treårsjubileum i efterhand!
Cicci - Jag röstar på Louise
koko - Grattis till ny tvättmaskin!
Ore - Morr för personer som inte förstår bättre än att tro att alla män kan allt tekniskt/praktiskt! Jag blir skitirriterad när folk vänder sig direkt till maken i vissa situationer som om jag vore mindre vetande!
muggles - Grattis till att du har bestämt dig för hus! Jobbigt med hittelönsmänniskan, hur gjorde du till slut?
Liten - Jag röstar också på Rom, finns så mycket vackert att se (har inte sett själv, men hoppas på att få göra det i framtiden)
EA - Åh, vännen *kram* Vilket skit med BOM
Starkt gjort med MC-semester, maken tjatar och jag vägrar. Inte längre turer än två timmar går jag med på, sen har jag så j-a ont i baken. Jag vill gärna bli mutad också med shopping eller nåt gott att äta, för så fantastiskt tycker jag inte det är att sitta bakpå...
Tinga - Kul med shopping! Jag gillar också Boomerang men köper bara deras kläder om jag hittar dem på rea.
Piggelin - Desigual var coola kläder, dock inget för en nordisk blekfis som jag
lappis - Välkommen hem! Ni verkar ha haft en underbar semester, Jag har bara en lite lätt grön ton i ansiktet
PB - Tummarna hålls stenhårt framöver för lyckat inseminarium och besiktning!!!
Nenne - Oj vad ni varit produktiva på semestern, jag är imponerad! Vi kommer sträcka oss så långt att vi planerar för en renovering. Majbarn - självklart!
Ego - Jag drog på mig svamp efter mensen, blä. Jag lyckades få ordning på det tills nu i helgen då ÄL troligtvis var. Så vi borde ha träffat rätt och enligt all info på nätet (vad gjorde man innan internets tid?!) så ska inte svamp påverka chanserna att bli gravid. Så nu är det bara att vänta...Tur att man har semester så man inte hinner fundera så mycket på det.