Livets viktiga och oviktiga frågor
BS - Det jag tror inte är så bra är att dagarna varierar från cykel till cykel, lutealfasen ska ju vara hyfsat konstant. Får se vad gyn-mannen säger. Telis - hade inte du så också?
Ja, det var ju vattenskada i andra badrummet också, som tur är, är försäkringsgubben trevlig och snäll, så vi fick ok att använda duschen fram tills första badrummet är renoverat. Det blir totalrenovering av det här badrummet också. Plastmatta med kakel och duschväggar vilket gör att de måste riva allt. Det känns otroligt jobbigt att vi inte har någon aning om när det kan vara färdigt eller vad det kommer kosta...
Jag skulle bli väldigt förvånad om jag blir uppsagd, då jag anses vara en sk nyckelperson inom mitt område, så kvar blir jag nog, men frågan är vad jag får för ny roll, det har jag ingen aning om
Adoption är inget alternativ för oss i nuläget, vi vi vill ha barn för att vi vill ha blandningen mellan oss två, något som vi skapat. Det viktiga för oss är inte att få ETT barn, utan få VÅRT barn. Lyckas vi inte så kommer vi konstatera detta och förbli barnlösa. *gråter en skvätt till*