Livets viktiga och oviktiga frågor
En kanonbra trådstart igen, Telis!!!
Vickan: Kul att veckan blev lyckad, trots regn. Härligt att illamåendet höll sig i schack. Lofoten är jättehärlig (min presentationsbild är därifrån), men till skillnad från många andra här var vi där några år innan bröllopet - inte som bröllopsresa Men jag vet inte om jag har några direkta tips, tyvärr. Vi var mest där och njöt av naturen, stannade massvis med gånger och tog mängder med kort. Det var medan vi pluggade, så det var budgetsemester med tält och trangiakök som gällde också...
Lappis: Vad skönt att du och maken verkar vara överens om att lägga ner ivf-behandlingar och satsa på adoption. Hoppas semestern fortsätter vara superbra!
Sweet: Jobbigt med dödsfall...
3-årsjubileum, det är inte dåligt det
Snaily: Hoppas första dagen på jobbet har varit hyfsat lugn...
Själv tycker jag det är jätteskönt med semester, och har inte alls lust att jobba... Oavsett väder. Å andra sidan så har jag inte så mycket väderberoende aktiviteter planerade... Idag fixade jag litet ärenden på stan, hälsade på mormor, träffade svågern och hans dotter litet som hastigast samt tittade in hos mina föräldrar. Imorgon ska jag kolla på tapeter, spotlights, hantlanga litet när maken jobbar på taket och gå på fest hos lillebror (festkväll på stans största uteställe i början på veckan är väl inarbetat här sommartid, av någon underlig anledning). Så jag njuter av semestern ändå...
Ska nog till Ullared på torsdag, verkar det som... Så nu måste jag dessutom fundera ut vad jag ev ska köpa för bebisrelaterade grejer