Livets viktiga och oviktiga frågor
Kängu: Har inte heller några amningråd, men skickar en stor KRAM och håller fast vid att du är en superbra mamma till Ru - med eller utan amning. Vet också att jag inte blev ammad så värst länge, eftersom min syster var svartsjuk på mig och slog mig när jag ammades...
Liten: Även om det absolut inte borde spela någon roll att du är gravid, så skulle jag nog också gjort så att jag höll in magen och hoppades på att få tjänsten. Håller tummarna för dig! Hoppas att illamåendet snart går över, även om andra har det värre så ÄR det jobbigt att må illa.
Tinga: Hoppas ni har haft en trevlig semestertripp och att allt har gått bra
Telis: Har för mig att jag läste något om svininfluensa och graviditet, var det vaccin eller var det behandling tro, som skulle sättas in så snabbt som möjligt vid misstänkt sjukdom hos någon som var gravid. Aaah, varför har jag så kort minne?
Muggles: Tack för upplysningen, behöver jag inte noja mig så mycket över det
MrsB: Tycker du gör helt rätt som kompletterar i arbetet, du har ju skrivit om rätt ämne så helt åt fanders kan det bara inte vara... Välkommen tillbaka från er semestertripp, förresten...
Ego: Det var myyyycket folk i Ullared. Och de jag åkte med var ju inte direkt snabba av sig. Köpte litet bebisgrejer, men inte så jättemycket. Mest så att jag har något i klädesväg, lakan m.m. Och vi fick in det mesta i bilen. Syrran hade varit dum nog att packa fikat i en rottingkorg, den fick stå vid passagerarsätet ifram på vägen hem