Livets viktiga och oviktiga frågor
Hejsan tjejer
Long time no seeeeeeeeee
har varit på semester ungefär hur länge som helst men ska nu försöka komma tillbaka till stan och verkligheten.
Dock visade det sig vara heeeelt fel tillfälle/dag att komma in i tråden igen. Läster att mugglan har fått missfall. FY VAD HEMSKT!!!!!!!!!!!!!!
så otroligt ledsen för din skulle gumman. Stora varma kramar och FY FAAAAAN vad hemskt.
Vet inte riktigt vad jag skall säga... känns futtigt alltihopa. Men jag hoppas att du och maken kan hjälpa varandra över sorgen och komma tillbaka igen. Kanske även solstrålen moa kan sprida lite ljus i eländet.
kramar!!!!!
orkar och hinner inte läsa ikapp, det har ju skrivits några millioner sidor sen jag sist var inne och smygläste. Men jag har snappat upp att det varit en stor plussvåg så jag vill säga GRATTIS till alla jag inte redan gratulerat.
men tyvvär har jag ju också förstått att plussvågens ringar ännu inte hittat alla den borde än tänker på några som kämpat så enomrt hårt under orättvist lång tid. Men självklart på ALLA som kämpar i den eviga karusellen som ibland är otroligt grym och jobbig.
Har även förstått att frejan har en alldeles egen karusell som är jobbig. Hanvandeskapsförgiftning!!!! Är det ingten måtta på det du fått utstå????? Skönt dock att medicinen hjälpt och jag håller tummarna att de inte behöver plocka ut lill-tjohalia än på ett bra tag! Kramar och fan vad stark du är!
Ser att BS ska på stora UL redan!!!! Vad FORT tiden går. Är du redan i v 18???? gud vad tiden springer fram. Gjorde du förresten det amerikanska testet för könsbestämning man kunde köpa? Vore kul att veta hur säkert det är.
Annars finns det en million saker och lite till som jag skulle vilja kommentera..,. men jag hinenr inte riktigt.
hur jag själv mår ska jag inte riktigt gå in på. Särskilt inte en dag som denna med mugglans orättvisa elände.
men jag vill bara tacka sweetanb för det otroligt unerbart bra och super... bästa (kan inte ens finna ett tillräckligt stort ord) inlägg du skrev tidigare i somras. Det kom verkligen när jag mådde så urbota jäääävla skit dåligt så det inte går att beskriva... och ditt inlägg var så... BRA.
Jag hyar sparat det och läser det ibland. Jag har även tänkt maila dig minst tuden gånger för att verkigen berätta hur det värmde att du tog dig tid att skriva till mig. Men jag har inte rikitg funnit orden.
Men TACK du är en otroligt bra människa.
tack även ni andra som skrev när det var som värst det betydde enormt mycket.
PUSSSSS
Näe....
blir lite tårögd.
i miljoner till sweetan
pch blöta varma till er alla!!!!!