Hejsan tjejer
PB: det låter ju ionte helt nattsvart iallafall!!! Hoppas på toppen folliklar och en stjärnsmäll i ägget!
AM: Skönt att tårproblemet är löst. Hoppas den blir toppen. Är dopet nu till helgen?
Liten: Kul med ny fårg. Jag måste göra nåt åt min egen färg snart. den blev på tok för galet röd sist. Vill ju ha mer svart/mörk/ lila ton egentligen men tog det som fanns. Så kan det ju gå.
BS: Varför tror ni att iris kommer att bli så lång? Har hon nån hormonrubbning eller så? Visst hon är lång nu men säger det så mycket om hur lång hon blir sen. brukar man inte, som AM skrev, utgå lite från hur långa föräldrarna är? Och du är vel inte så lång, så även om maken din är det så behöver ju inte iris bli så lång för det pga dig. Olika barn växel vel olika tidigt elelr sent i livet? eller?
Och kan nämna att jag själv växte sent. Jag minns att när jag gick i sexan så var en kompis till mig längre än mig (betydligt längre) hon var då 154cm men blev aldrig längre. Själv spurtade jag senare och blev hela 177cm.
Håller dessutom med AM och coolheten i långa tjejer.
Piggis och lappis mfl. Ja det kanske avspeglar sig i mina inlägg att jag mår bättre. Jag mådde ju verkligen totalt super dåkligt där ett tag i våras somras. Så det var inte så konstigt om det färgade av sig. Var ju helt väck.
Var förresten hos ena psykologen idag och blev lite ledsen. Jag kommer nämligen inte kunna få den hjälp jag vill ha och behöver
orsaken är att man inte vill att småbarnsmammor ska jobba för mycket med sig själva. Man ska orka och kunna fokusera på att ta han d om sina barn. Så man vill inte att man ska genomgå en sån jobbig process som kräver så mycket när man har just små barn.
Faaaan
Själv känenr jag ju att jag verkligen är REDO för att möta mina demoner och jobba med det här. Har ju bar stöd från maken osv så jag tror att jag pallar med. Blev väldigt besviken över beskedet men kan förstå det ändå.
Hon skulle dock försöka se om jag kan få nån variant eller hur vi ska gå vidare. Så jag håller tummarna. men det känns fördjävligt att jag kommer behöva strida med näbbar och klor för att få hjälp. Har inte rikitigt den energin...
Men men.
Jag vill jätte gärna luncha. Trist emd dubbelbokningar. Jag kommer i morgon men faaaan 12,30 vad sent! då har jag hungrat ihjäl!!!! Men men...
jag kan visserligen fredag också om det blir en lunch då också!