Hej hej,
ni kör säkert med fredagsmys hela bunten - själv sitter jag med ett glas vitt efter middagen & tänkte hinna skriva lite efter flitigt ikappläsande innan idag.
PB - grattis till huset!!
Telis - jag tycker att 14 januari är ett bättre datum än 17:e
Cicci - jag röstar på Emelie, men det beror säkert delvis på att jag har ett syskonbarn med det namnet! Haha, du är för rolig som redan har tre pojknamn för en potentiell tredje
Gillar Eric & Oskar, fast Bror har jag lite svårare för.
Kul att höra att Roffe är en sån fin bebis - hälsa Frullan när du pratar med henne.
Tinga - usch, vad tungt detta med Piff & att det kommer att ta så lång tid innan ni/han kommer att få ordning på det. Verkligen tungt, men en liten tröst (om man nu kan säga så) är kanske attt få VETA vad det är & vad man har att förhålla sig till, istället för den ständiga ovissheten & hoppet om att "nästa månad" kanske det blir bättre... Kraaaaamar till både dig & din make - & pussar till båda pojkarna!
Cicci - vi var ju på Skansen i förra veckan & jag tyckte inte det var så farligt med folk då - men det kanske r fler som är där denna veckan än förra?! Ok, att det var mkt folk, men inte så att det störde liksom. Vädret var lite osäkert, men vi sdlapp regn ändå - det kan kanske var det som gjorde det!
Koko - coolt att det bara är en månad kvar - det är ju SNART!! Tvåbarnsfamilj - ooops!
Ang sprutan så tror jag inte att vårt BVC ens hade ngn docka & lekte ngn lek innan, det var mer rakt på tror jag. Iofs så ska jag väl inte ta gift på det, eftersom det var mannen som var där med henne då. Så som Conny uppträdde låter väldigt likt Amanda - så då är hon nog också onormal Mao, jag tycker han låter hur normal som helst!
Ore - vi hade inga föräldragrupper där jag gick (BMG i Gbg), de körde med föreläsningar istället & de var bra & jag tror det var extremt få män som INTE var med på dessa tre föreläsningar. Som ngn sa - ni är ju två om att skaffa barn. Då skulle ni snarare skippa det båda två, tycker jag
Vi gick ju också profylaxen & speciellt mannen har pratat gott om denna efteråt för flera kompisar som haft barn på G.
Muggles - kul att du landat i taken kring hus!
Grattis till första "pott-leveransen"! Vi tränar med lite ojämna mellanrum, men ingen framgång hittills. Fast vi stressar inte, iaf inte ännu, det får komma när det kommer & har fått flera råd om att absolut inte stressa ang detta, då kan det bli negativt istället. Så än så länge misstänker jag att pottan mest är sedd som en leksak man kan sitta på lite då & då
Muggles igen - apropå att svära, mannen min försöker fostra mitt titt som tätt att jag inte ska svära. Idag undslapp mig ett "shit" & direkt sa Amanda "sitt" eller ngt i den stilen... Woaaaaaahhh Måste skärpa mig!
Ore - Engelska Tapetmagasinet har en webshop där man kan hitta rätt mkt, kanske kan vara ngt? www.engelskatapetmagasinet.se
Bäst jag postar detta innan jag blir av med det...