Är på sidan 463, dvs snart ikapp
Liten ? hoppas att det löser sig med tjänsten på bästa sätt. Knepigt, men det låter lite kul med kollegan som ?komplettering? till dig.
Stackars Mindre, ajaj! Tur att sådana saker som microlax finns, men lite trist att behöva börja så tidigt. Känslig mage hon måste ha, lilltjejen.
Snaily ? noterar att du fyller tant på lördag Det låter riktigt kul med valpkurs och alla nya kompisar till Korven. Håller tummarna att det går bra för din make på intervjun.
Telis ? jag kan förstå att du tycker att Novalucol är gott för att det tycker jag med visste inte att de finns i mintsmak så nu får man nästan hoppas på lite halsbränna för att få tillfälle att gå ner till apoteket?
Hm, läser jag inlägget från igår så tycker jag definitivt att du hade feber! Ingen tvekan!
Vänner ? oj, vad jobbigt det låter att du fortfarande mår dåligt. Läste det här om din chef och blev överraskad av förväntningarna och de kraven som ställs på dig, vad otrevligt! Hoppas verkligen att det vänder snart så att du mår bättre. Stora stora stödkramar!
Piggelin & Vänner ? vad skönt det låter med småttingarna som trivs jättebra på dagis respektive hos dagmamma. Det är ju precis så som man vill ha det
Frullan ? kul att se dig här och att du fortsätter hos psykologerna. Innebär den här utredningen som görs att du kommer att få psykoterapi och får fortsätta nysta i saker och ting? Håller tummarna att det verkligen blir så!
EA & Nenne ? jobbigt när det gäller gravida kompisar och nyfödda bebisar, det är då man känner hur gärna man vill ha det själv. Stor kram!
En lite lustig tanke som jag ibland haft sedan jag blev gravid är att jag ibland kan känna ?jaha, var det såhär det skulle bli? Och vad var det för speciellt med det?? Svårt att förklara, men tanken har funnits ändå där. Hm, börjar nog närma mig de förbjudna tankarna och får kanske gå till Frullans psykolog snart
Liten ? lycka till på intervjun!
Muggles ? hoppas verkligen att det är tanten som kommit!