Oj, vad mycket ni har skrivit medan jag var hos kurator och sprang på stan. Hade så mycket saker att fixa att jag blev alldeles speedad och min mamma orkade knappt springa efter den stora bumsismagen Men nu har vi uträttat det mesta och det är skönt.
Det var skönt att träffa kuratorn idag och få prata om alla tankar som jag har. Ska träffa henne en eller två gånger till för avstämning och det är bra. Hon föreslog att träffa en psykolog på BVC, men jag känner mest att ännu en ny person? nej tack.
Och så är det inskrivning imorgon, ska bli spännande. Tänker på AM och din inskrivning, är nästan nyfiken att se vad maken och jag tycker om morgondagen.
Nenne ? grattis till de två i frysen, tjohooo Blev jätteglad när jag läste, det är ju härligt
Tinga ? jättestora stora stödkramar till dig! Jag har full förståelse för dina känslor och det är helt naturligt att du känner som du gör, det konstiga är egentligen att du har stått ut så länge Vilken tur att ni får så fin hjälp från era föräldrar. Det låter ju jättebra att din make ska vara hemma mer för att jag kan tänka mig att du behöver hjälp och avlastning för att orka. Kan ni inte få mer konkret hjälp från FK eller socialtjänsten?
Victory ? beklagar sorgen jag minns dig när du fortfarande skrev i tråden och hoppas att du vill och orkar komma hit och skriva någon gång. Stor kram!
Frullan ? skönt att du nu känner att det är coolt att ha två söner, du har ju kommit jättelångt på relativt kort tid. Måste säga att Roffe är superdupersöt, en alldeles härlig bebis
Telis ? har du fått mage nu? Det måste jag få se och klappa
A M ? råbiff i stället för ben låter både dyrt och läskigt? Hoppas att du blir nöjd med slutresultatet.
Lappis ? hmmm? jag tyckte faktiskt att du såg så himla fin ut när vi såg dig på min gata. Det tyckte min mamma med, oj sade hon, vad smal hon är Jag känner mig annars som en valross eller en sköldpadda (som ligger på rygg) som vaggar omkring med den enorma magen, men om en vecka blir den mycket mindre
Jag kommer gärna till brunchen den 11 oktober och Bumsisbebis följer med om det fungerar fast det lär vi nog veta fram till dess.
Brudsommar ? spaghetticravings hade jag med, jättekonstigt och det kunde jag äta bara så där, utan någon sås. Hm, innebär det att du har en tjej i din mage?
Passionsblomman ? vad jobbigt med den okänsliga människan på VC. Systemet som bygger på sammanhängande perioder är verkligen stenhårt och omänskligt och tar inte hänsyn till de olika situationerna som verkliga människor hamnar i.
Hoppas att du trivs jättebra i ditt nya hus och inte sliter ut dig med all packning!