Livets viktiga och oviktiga frågor
hej på er,
hoppar in lite snabbt & säger hej!
Muggles - jag bryr mig inte om att skriva ngt här om ditt MA - vi har ju redan pratat en massa utanför tråden - men vad skönt att det kommit ut en massa nu. Hoppas verkligen att allt kommer ut! Hoppas att du piggar på dig lagom till lördag kväll
Cicci - det finns alltid anledningar att fira - bra att du tog tag i restaurant-bokandet! 890 sopänn för BÅDE klipp & slong, det måste vara snorbilligt. Sist jag klippte mig kostade det nog runt 650 spänn & då var det ju bara klipp
På tal om klipp - vi som inte lunchar med Lappis & AM - bilder till galleriet, tack!! Kan inte ngn ta bild med sin mobil nästa vecka när ni ses?!
Muggles - hur ser en Tityo-lugg ut? *obildad*
Telis - UNDERBART att semestern snart böjar för er! ÄNTLIGEN!
Frullan - vad kul att du kikar in!
Cicci igen - Moppy, det var ju hennes namn jag sökte när jag för ett tag sen funderade på folk som försvunnit! Hon fick ju barn i precis samma veva som jag, minns jag!
Kängu - våra lunchplaner nästa vecka ligger väl fast?! Har skrivit in onsdag! Full förståelse om du får panik på att vara ensam med Ru hela dagarna utan ngn vuxenstimulans - jag hade klättrat på väggarna precis som du! Hoppas, hoppas att det snart ger med sig med öppna förskolan osv.
Kängu igen - kommenterade aldrig förra veckan - men vad fina de där Beko Butterfly var! Massor av coola & fina mönster som man blir glad av!! Skulle vara sugen på att köpa flera om jag hade haft behovet
Muggles igen - cool lampa! Själv såg jag en superfin lampa på en affär i stan häromveckan, som skulle passa kanon hemma i vår hall - måste ta mig dit igen & fråga var den är inköpt ngnstans!
BS - vad skönt att sonen till kollegan kommit till rätta.
Frejis - usch & blä vad du åker på mkt elände under din graviditet Men du verkar ta det så himla lugnt hela tiden & inte stressa upp dig - hatten av för dig!
AM - hånglandet på indianfesten i helgen lät himla livat & kul Mer hångel åt folket!
Lappis - ska bli spännande att följa er i adoptionsprocessen. Känns som om det kan komma många"intressanat" frågor från soc under den kommande resan
PB - vilket ärkepucko du stötte på häromdagen Kan bara instämma i Sweets haranger!