Vänner, hoppas hoppas att du snart blir av med illamåendet!! Verkligen helknäppt agerande av kroppen!
Min väninna spydde ju i nio månader - gissa om hon såg fram emot förlossningen - för då skulle hon ju sluta må illa efter den Men nio månader måste vaar exceptionellt, en månad eller två kan jag tänka mig tar knäcken på den bästa med.
Vickan, hoppas att det snart går över för dig med.
Koko - häftigt att det är så nära nu!!
Vänner igen - du undrade om vegetarisk mat häromveckan. Vi lagar en hel del vegtariskt hemma - det bara blir så uatn att jag tänker på det, vi är ju köttätare också. Det finns ju massor av grönssaksröror till pasta man kan laga, baserade på tomat tex. Släng i lök, viktlök, aubergine eller ngt annat som finns hemma. Pasta till & massor av parmesan. Pastasås med creme fraiche, spenat, svamp & ädelost är också himla gott. Spenatlasagne med tex fetaost, pajer finns det ju mängder av, vegetarisk pizza, bakad potatis med goda röror, en fräsch sallad med tex avocado, pinjenötter/valnötter, nektariner, machetsallad, körsbärstomater, feta/mozzarella, lök, soltorkade tomater, oliver osv. Blir ju hungrig nu ju