Livets viktiga och oviktiga frågor
Cicci
Vilken fin historia! Vilket sammanträffande - eller så är det ödet! Tycker absolut du ska försöka få tag på tanten, kanske kommer det ett namn ur det hela, eller något annat positivt
Skitväder?? Här är det stråålande sol. Känner att jag borde hitta på något ute i det fina vädret men vet inte vad... redan gått en långpromenad med Korven så han orkar nog inte så mycket mer på ett tag. Funderade på att plocka lingon men de är inte riktigt mogna. Undrar om jag ska övertala maken att följa med och fika på världens finaste gårdsmejeri...
Såg inte åttlingsprogrammet igår men det låter helt sjukt!
AM
Vad skönt att maken stod för planerandet igår! Mer sånt!
Ego
Nojjar över det här med ivf - när var och hur... Känner mig inte redo att börja nu, men blir man nånsin det? Men samtidigt har vi ju inte försökt såååå himla länge än. Samtidigt blir jag ju verkligen inte yngre! Rent praktiskt så är det nästan omöjligt att få till under hösten (pga jobb, kurser, resor med mera) så det får nog bli efter årsskiftet ändå.
Deppar över att ÄL dröjer extremlänge den här månaden trots Pergo. Suck. Varför kan det inte bara vara enkelt?!