Muggles, vi brukar också ofta köra med Icas färdigmat vid kalas, de sista gångerna har vi haft deras planka med mat, skinkor och patéer, frukt, grönsaker och bröd, och köpt till potatissallad och ostar. Så åker man bara och lämnar tillbaka plankan sedan efteråt, de har plankor med både kött och skaldjur, himla bra.
Nu har vi i alla fall äntligen hittat gummistövlar, på Maxi i Sollentuna, jag tror vi tog det sista paret i storlek 28 i hela affären. 29 fanns det däremot lådvis, likadant i alla affärer jag varit i, det är ju märkligt.
Iris gillar sin trehjuling också och i somras cyklade hon hur mycket som helst på den men just nu verkar den inte intressant. Ändå cyklar hon massor på dagis.
Frejis, ska du verkligen plocka svamp med dina sammandragningar och allt?!
Ja den där bäckenbottenuppluckringen som kom på slutet var inte rolig men där kändes det tydligt att det satt nedåt i bäckenet. Det som kommer tidigare i graviditeten för mig och som börjat komma nu den här gången är lite allmänna besvär, som ont i sidorna av magen beroende på hur man ligger i sängen, ont att gå i trappor, särskilt nedför och så.