Sitter också med tummarna hårt hållna för Nenne, men jag misstänker att det tar några timmar till innan vi får rapport...
Nu ska vi se här vad det var jag skulle kommentera (minnesövning utan dess like, var många sidor att läsa ikapp sedan igår lunch )
Frejis: Skönt att det inte var någon havandeskapsförgiftning, men litet synd att det inte blev tidigarelagt KS, med tanke på alla bekymmer du haft. Men två veckor går förhoppningsvis fort, sen har ni er lilla bumsisbebis att gosa med
Telis: Låter otäckt med hostan. Säker på att du inte har någon feber? Vete 17 om jag inte skulle begett mig till läkaren ändå alltså, ifall det är grisflunsan som spökar...
Du undrade när vi räknar med att flytta in, just nu tror jag på feb-mars, typ... Enligt maken kommer det gå ganska snabbt när vi väl börjar inne med tapetsering, golv och innertak, men jag vet inte om jag riktigt tror på det...
Muggles: Det är väl bara att ha is i magen och hoppas på att veliga paret inser att velande aldrig är bra, och är man så tveksam så är det lika bra att släppa det... Det låter som ett kanonhus, attsingens att de inte kunde varit mer veliga och inte så gå på-iga angående att köpa visningshuset från första början, så hade det funnits kvar till er Hmmm, mannen på bilderna i länken borde väl vara arresterad för någonting, eller??? Blottare...?
BS: Kul att Iris gick direkt på toan, utan pott-stadiet. Det är nog bara att inse att er dotter har en vilja av stål, och ju mer fantasi ni har angående att hitta olika lösningar på problem, desto större chans att hon går med på något av förslagen
Vickan: Jag skulle nog tycka att det var väl investerat i både tid och pengar att skaffa ett paket Lergigan comp, att prova. För tyvärr funkar det ju inte alltid så att kroppen gör som man har bestämt... Förhoppningsvis så kanske inköp av paket skrämmer bort illamåendet (ungefär som att det aldrig regnar när man väl släpat med sig stövlar och regnkläder...). Men ändå...
Cicci: Oavsett vilket namn lillan får så kommer det bli superbra, det är jättefina namn båda två. KRAM till dig och hoppas att du mår bättre. Låter som en bra idé att åka bort litet efter dopet, och ta det lugnt...
Lappis: Jag tycker inte det är en lögn om ni skulle hålla litet låg profil i fråga om språk och säga att ni kommer börja med ett språk (svenska), och beroende på hur det funkar så vill ni gärna att barnet ska prata franska också, för att kunna kommunicera med den franska delen av släkten. Men att det får komma när barnet är redo för det. Skogspromenad låter härligt, kanske skulle rota fram stavarna och bege mig ut på en sådan jag med, i solskenet
Snorkis: Låter litet läskigt med P-sprutor och dess effekt...
Snaily: Maten maken (?) lagade lät riktigt mumsig Måste hitta något skojigt recept att prova ikväll, allt jag kan komma på att laga känns som något vi åt typ i förrgår eller så.