Livets viktiga och oviktiga frågor
Oupsie: Precis som Liten så tror jag att nypon går bättre ihop med vit choklad än med vanlig...
Snaily: Tråkigt med en jobbig dag på jobbet, hoppas det blir skönt att komma bort litet...
Frejis: Ja, åtta veckor kvar nu. Eller sju och en halv till och med. Börjar bli spännande, och litet nervöst. Har mycket grejer kvar att handla, behöver ta en tur till Ikea bl.a.
Kängu: Så bra att lille Ru uppförde sig exemplariskt på vaccineringen
Nej, jag tänkte inte mumsa på Nenne, tänkte uppmana Nenne att mumsa på, under chokladprovningen... Men insåg mitt grammatiska misstag, tror jag skulle haft ett kommatecken med för att det skulle bli rätt...
Hittade ett par stövlar i exakt rätt brun nyans, men jag tillhör också gänget med breda vader så de gick inte om vaderna... Ett par andra var litet för mörk brun nyans, men rätt ok ändå. Gick om vaderna iaf, men 1500 kändes litet för dyrt för stövlar som bara är ok... Letade också skor att ha på bröllop, hittade ett par jättesnygga i brunt, men inte i svart... Men jag kanske skulle slå till på de bruna ändå
Eller vänta... Strax efter besöket i skoaffären tyckte jag att ringarna satt åt, så det verkar som att jag börjar bli litet svullen.