Kraftig ikappläsning avklarad! *torkar svetten ur pannan*
Åååååå vill också bruncha!! Men vi var ju nere alldeles nyligen, tror jag maken tycker. Firar bröllopsdag i helgen också. Var det lördag eller söndag ni skulle ses nu igen?
Nenne
Två vaccinationer med ca en månads mellanrum när de är små räcker fint, nästa blir efter ca ett år. Om huden och pälsen ser ok ut där hon brukar skrubba sig, så låter det troligt att det bara är någon idé hon har. Fast helt säker kan man ju aldrig riktigt vara...
Ja, vägen till jobbet är rätt trevlig faktiskt!
På tal om underställ och sånt, jag har en superskön ullsilketröja: www.magazindunord.com/tuotteet.cfm Mycket barnkläder där!
En annan favorit är www.woolpower.se/se/asp/produkter.asp
Deras ullfrottékläder kliar inte, tycker jag. Tänker ta en sväng till deras fabriksförsäljning (BILLIGT!) nästa vecka när vi ska till doktorn.
Tog alla konstiga blodprover i förrgår, både jag och maken. Syfilis och HIV och gud vet allt!
Igår till idag hade vi typ kickoff med alla kollegor från samma län (årlig tradition). Vi åkte till Bydalsfjällen och bodde i supermysiga stugor, hade fyrkamp med yxkastning, lerduveskytte, lassokastning och skoteråkning - första gången i mitt liv som jag körde skoter! Och ja, det gick fint att åka skoter där eftersom det var ca en halvmeter snö! Och sen snöade det intensivt hela kvällen och natten, det kändes som jul och var sååå fint!! Här hemma har det också snöat men inte alls lika mycket, men det är lite vitt på tomten. Här är det underställ, vinterjacka, vinterkängor, mössa och hela kitet som gäller.