Drinkar, skumpa, choklad och allmän fredagsdekadens var det här ser jag, era slöisar En annan jobbar och står i i samhällets tjänst.
Fast jag är rätt så bortskämd ändå! Kom hem alldeles för sent, och då hade maken en smarrig flerrätters middag klar med tända ljus på bordet och allt. Rödbetor m fetaost och valnötter till förrätt och sen en smarrig korvgryta. Nu är jag MÄTT!
Telis - synd att du loggat ut annars hade jag kunnat befria dig från allt tradigt förlossningssnack ( ) och pratat telemarksutrustning istället! Kollegan/kompisen är i valet och kvalet om hon ska köpa nya pjäxor eller ej, men måste i så fall även köpa nya bindningar (såna där moderna, så man inte behöver fångstrem), men dyrt som sjutton var det förstås.
Nenne
Knarkdejt i Falun lät ju rätt kul! Synd att vi inte är helt synkade.
Liten på fejjan, jag måste snoka!
Vinkar till Kängu, lät mysigt med ert bad!
Ego
Fick vatten på min ivf-kvarn igår när spottings dök upp! Säkert bara för att jag inte använt så många progesteronvaggisar den här månaden, ville inte vara full av såna vid gynundersökningen eftersom jag tar dem i smyg så att säga... Skitirriterande! Innebär askort lutealfas den här månaden plus det faktum att mensen kommer tidgare än väntat fuckar upp spray/sprutschemat lite grann, kommer kanske få spraya hela 4 veckor innan jag kan börja spruta (pga jullovslediga läkare). Men det ska inte göra så mycket vad jag förstår, annat än att det är tråkigt att vänta?