Snorkis, jag beklagar att du fick träffa en klumpeduns!
Däremot tror jag att de nästan behöver att man "hållit på " ett tag när de väl utreder, för de frågar ju rätt mycket om ens cykel och så. När man brukar ditten och datten. I det perspektivet blir ju 4 månader lite för lite för att kunna dra så värst mycket slutsatser kanske, omdu förstår hur jag menar.
Men då är det ju å andra sidan motiverat att du fortsätter försöka få koll på ÄL när du är osäker på när du har det...
Fast samtidigt kan det ju bli onödigt jobbigt att hålla på med detta kissande och kollande-som ju faktiskt skapar en del stress, om det egentligen är helt normalt allting. Alltså, inte för att det skulle hjälpa att slappna av, utan mer för att det INTE hjälper att nojja så att säga.
Så i DET perspektivet tror jag de flesta mår bästa v att njuta av sitt liv och utgå ifrån att det inte är något fel eller någon fara på taket.
Å ena sidan å andra sidan...
Och OAVSETT sida så behöver man bli bemött med respekt och lyhördhet när man vänder sig till proffsen! Det känns som att det saknas ett och annat i kompetensen runt om i Sverige på just det området!
Kram till dig!