-
Den som våååååågarrrr!BrudSommar2006 skrev 2009-09-30 10:04:40 följande:Åh, Kom och skriv mig det på näsan! En hit redan på sin tid!!!
-
BS: ja vad säger man - vilken morgon!! För både dig och Iris. Känner en pojke som var PRECIS så där i samma ålder. Nu är han 8 och lugn och cool.
NU är kanske Bumsis ute!!!? -
Hoppas Frejis dyker in i tråden på ena eller andra sättet snart och konfirmerar Bumsis ankomst! Men i värsta fall kan det kanske dröja tills de är hemma fr BB (fyra dagar skulle de ligga inne skrev hon) ... Jag är så otålig!
-
Skönt att Connys feber nästan är borta!
Ska bli spännande att höra om mess-svar från Frejis! -
till familjen Frejis! Bumsis får säkert ordning på andningen (som förmodligen beror på kejsarsnittet - mkt vanligt) - vi hoppas SNART!
-
EA: tycker det låter som om du använder skärpet precis rätt! Går säker att ha till stor/lång blus/skjorta också (eller låna makens skjorta)
PB: tyckr nog att ni ska ta och såga av hörnet på den där hyllan. Runda av liksom ... Stackars Blommans huvud *blåser* -
BS: Åhléns brukar ha lucialinnen i alla storlekar framåt adventstider
Lappis: tråkigt att höra om väninnan - olyckliga människor finns ju i alla inkomstklasser och "samhällsklasser". Sedan är det kanske "behagligare" att "gråta i en jaguar än i en rostig folkabubbla" för att travestera ett känt citat - men det är aldrig roligt att vara olycklig. -
PB: har förgäves försökt hitta prästtråden - men den kanske är nerstängd nu?
-
Kram till Oupsie!
När det gäller trådkaparen så fattade jag aldrig vad han ville i denna tråd - förutom att ställa hela trådämnet på huvudet kanske. -
Jag säger som Livia gnolade när hon nyss rullades i väg i vegnen till dagis: NU ÄR DET FREDAGSMYYYYS!