Nenne &Izzie: Har inte fått exakt tid för operationen ännu, men tidigast i oktober (pga vaccinet ska verka) och senast tre månader efter (pga vårdgarantin) gissar jag.. Hoppas att det blir relativt snart så jag får det överstökat..
PLuggandet går väl sådär.. Har inte fått ihop alla böcker ännu! Men det känns som jag lite kommit in i det iaf och förlikat mig med tanken! Har första examinationen nästa fredag (i form av seminarium).. Hoppas så att det ska gå bra så man får bekräftelse att man inte är helt borta!
EA&MJ skrev 2009-09-16 09:04:24 följande:
Adventskalender är riktigt trevligt att sy på sydde en förra året och har precis börjat på en ny. Mindre roligt är det när man upptäcker att man räknat fel och måste dra upp det man sytt vilket hände igår.....
Det är av den anledningen jag har minst ett ofärdigt broderi här hemma någon stans!
Att när jag upptäckt att det blivit fel och man kommit en bit så har jag inte ro att ändra.. Men förhoppningen är att tålamodet har blivit bättre, eller att jag gör rätt från början!
Liten: När får du höra besked?
Jag vet inte om jag tyckte det gav så mycket med kuratorn, men ska dit när jag fått tid för op och prata igen, och sedan efter operationen. Men det blir juh en del att prata om när man pratar om något som är så intressant.. Sig själv!
Nu ska jag käka lunch!
Puss och kram