Livets viktiga och oviktiga frågor
Passionsblomman: Låter som du är back on track! Eller åtminstone en bit på väg! Skönt!
Passionsblomman: Låter som du är back on track! Eller åtminstone en bit på väg! Skönt!
Så, nu ska vi se om jag kan komma ihåg allt jag tänkt kommentera under veckan! (går nog sådär skulle jag gissa)
BS: Vet inte om jag kommenterade ditt och makens bråk, men det låter jobbigt! Skönt att ni ändå är sams för tillfället! Men kanske vore par-samtalsterapi en idé? Det tror jag vore bra för alla par, även om det inte finns någon medveten konflikt...
Stor kram iaf!
Tinga: Fy fan vilken jävla skit ni har med killarna! Passa på och njut i helgen (framför allt när ni är helt själva du och maken!)
Ea: Åh vad jag hoppas att det inte bara är kroppen som jävlas med dig..
Nenne: Skit att du/ni ska behöva känna så! Skönt att det är något bättre iaf! OCH STORT FETT GRATTIS till eskimåerna!
Mugglan: skönt att kroppen verkar ha fattat att du inte längre är gravid! Och verkar juh verkligen spännande med huset! Skönt att de hara bestämt sig!
Vickan: Rackans att inte pillerna var mirakelkur, hoppas det blir bättre när du tagit dom ett par dagar!
Och så har jag juh såklart glömt minst hälften jag tänkt kommentera..
Ego: Hade första examinationen (i seminarieform) idag, och när vi var färdiga sa hon att vi kunde fira helg i lugn och ro allihop! Så det känns så jäkla skönt nu!
Puss och kram till er alla!!
Passion: låter inte helt fel! Sitter också i soffan framför idol! Fast ska snart ta tag i att natta sonen!
Förresten, Mrs B, nu har maken börjat dömma igen eller? När ska du till Växjö nästa gång?
Lappis: Spännande med kursen förresten!
Nahe, nattning av sonen var det! Kram kram
Nej.. Men pluggar där.. Bor en (rätt bra) bit sydväst(tror jag det blir) därifrån.. Men jag pluggar i växjö..
Påtal om illamående, jag mådde juh illa och krätes hela graviditeten.. Eller mådde inte så illa, men kräktes upp frukosten minst en gång i veckan! Fast jag testade aldrig några tabletter.. Det gör jag nästa gång (om det blir någon, och jag mår likadant).. Annars "ska" det väl gå över runt v 12..
Fan vad jag tycker det är skönt med helg!!
Ea: Förutom att vi mest ska njuta av att vara hemma (var iväg hela förr helgen) så har jag dragit igång lite rensning i skåp och förråd.. Tanken är att det ska läggas ut en del till försäljning!
Mysigt med bebbe.. Hoppas att det smittar av sig!
Vickan: Åh så spännande med RUL! Skit med pendlandet och illamåendet..