Vickan, ja här blev det i alla fall ingen tårta den här gången utan bara lite småtilltugg. Gör inget för jag hade lite bråttom hem sedan.
Liten, vad roligt med en riktigt trädstam, hos oss har de bara en planka.
Ore, men varför ska det bli akut snitt bara för att barnet ligger fel? Det verkar ju jättekonstigt. Får du inte tid för försök till vändning då? Där har vi väl i och för sig fått veta att det finns en liten risk att det sätter igång förlossningen men det är väl en annan sak.
Muggles, hur var det nu, har du lyckats testa minus än?
Passionsblomman, hur gick det på träningen? Eller är ni inte hemma från den än? Hoppas att det går bra för honom så att han kan få lite extra stimulans den vägen i alla fall.
Idag rök Iris och en liten tjej, Elin, som är lika gammal, eller hon är väl två månader yngre men hon pratar bättre, ihop om en bok och Elin bet Iris i kinden så att hon har ett stort sår. Hon måste ha fått ett ordentligt grepp! Vilka skador Iris kan ha orsakat Elin vet jag inte men jag är inte förvånad för i alla fall Iris habegär är otroligt stort och allting är MIN. Tydligen hade hon ett stort plåster över kinden när maken kom för att hämta henne men det ville hon ta bort så det fick jag aldrig se!