Inlägg från: Lischen |Visa alla inlägg
  • Lischen

Vem ska jag gå med till altaret??

Tur att vi är olika! Så tråkig världen skulle vara om alla tyckte o tänkte likadant! Jag tycker, precis som TS, att det är jätteintressant att läsa vad alla ni andra har för tankar kring detta... vissa inlägg, både här o i andra trådar har fått mig att tänka till... och det gillar jag.

Jag läste samma inlägg som brudjuli2010 där en tidigare brud beskrev ögonblicket innan de gick in tillsammans...och jag fick samma rysningar. Så vi har ändrat lite i vår ingång...

Vi ska gå in en och en, men från samma port (vi gifter oss borgligt i en loge). Först går jag in, i ensamt majestät till "En tuff brud i lyxförpackning". När jag kommit fram så byter solisten sång, till "Han går som en karl" och då går min karl in!
    Tidigare skulle vi gått från varsitt håll och mötts på mitten, men jag kände att jag ville stå och vänta tillsammans med honom... om jag ska klara av det här så måste jag nog få hålla hans hand in i det sista.

• Lischen

p.s. Jag tycker som de flesta andra; Man ska göra det som känns rätt för en själv!

"Alla olika, alla lika" - Hoppas att du får en underbar bröllopsdag!!

Svar på tråden Vem ska jag gå med till altaret??