Inlägg från: feministbrud |Visa alla inlägg
  • feministbrud

Vem ska jag gå med till altaret??

Mycket bra! Du väljer att bli överlämnad av precis rätt skäl. Inget snack om fin gest hit och dit utan du vill ha överlämningen med hela symboliken.

Det jag i mitt liv aldrig kommer att förstå är varför du tycker att det känns bra att vara beroende av män hela ditt liv.

December 2009 skrev 2009-07-28 12:52:29 följande:

Jag kommer gå in med den person som stått vid min sida och stöttat mig hela mitt liv, min gudfar. För att symbolisera att jag nu kommer inte behöva hans stöd mer utan har en man vid min sida Dvs lite vårt avsked och ett tack för alla år han funnits där.
  • feministbrud

Ok, men det är i mina ögon lika illa.

December 2009 skrev 2009-07-28 16:44:09 följande:

Är inte beroende av män snarare tvärtom, de är beroende av mig sen får du tolka hejvilt
  • feministbrud

På DET sättet är väl vi alla heterosexuella kvinnor beroende av män

Frulle skrev 2009-07-28 19:23:28 följande:
    Jag är också beroende av män!! Fast på ett annat sätt då kanske! hohohöhö..
  • feministbrud

Vaddå tolkar? Som Anne skrev så vill du ju att det ska vara en symbol för att du går från en man till en annan och det är ju precis vad det betyder. Bra, att du har fattat säger jag.

December 2009 skrev 2009-07-28 19:30:54 följande:

!(orkar inte diskutera då alla tolkar hejvillt)
  • feministbrud

Om man inte vill påverkas av andra så är det inte särskilt smart att starta en tråd där man vill ha råd, eller hur?

kroppcaka skrev 2009-07-30 10:43:00 följande:
    Jag tycker att ALLA här inne ska göra som de själva vill och strunta i vad alla andra tycker och anser.Till Trådstartaren - följ ditt hjärta i den här frågan och låt ingen annan påverka ditt beslut. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Svar på tråden Vem ska jag gå med till altaret??