Inlägg från: avtryck |Visa alla inlägg
  • avtryck

Vi som gifter oss 3/7 2010

Nu har vi preliminärbokat lokal till 3/7 2010!
    LyckligTjej: pratar gärna bröllop med dig

• avtryck

jessie81: vad kul att du också hakar på här!
    Vad ska du ha för klänning? Själv har jag bara spanat runt på nätet än...

• avtryck

LyckligTjej: vad blev det för klänning för dig?

• avtryck

LyckligTjej: tittade på din blogg, klänningen var jättefin!
    jessie81: även din klänning låter jättefin!
    Pärlor är fint som kontrast på klänningar tycker jag!

Var ska ni andra gifta er?
    Vi har preliminärbokat lokal i Huskvarna, men bor i Stockholm. Förutom lokalen har vi mest tänkt och pratat än. Planerar borgerlig vigsel utomhus.

• avtryck

Vi funderar på silver och vitt och röda rosor. Murgröna är fint på sommaren tycker jag!
    Skulle vara intressant att höra vilka blommor som är prisvärda så års om någon vet!

• avtryck

Vi har bokat festlokal inkl catering. Känns skönt att ha den stora biten fixad!

Funderar på inbjudningskort nu. Planen är att göra själva, något med foton på oss. Klurar även på en hemsida på weddingannouncer.com för att slippa skicka med all information i inbjudan.

Julibrud10 och LyckligTjej: hur kommer era inbjudningar se ut?

Snart är det väl hög tid att börja titta på ring och kläder med!

• avtryck

aikidoaasa: 8 månader, 2 veckor och 1 dag. Du gör mig nervös

Visa gärna foton på era inbjudningskort när de är klara. Behöver inspiration!

Vi funderar på att göra ett vitt, fyrkantigt, dubbelvikt kort. Fyra bilder på oss på framsidan, lite fotoautomatstil och fästa ett pärlemorskimrande blad med text inuti. Alternativt ett halvt A4 med bilder och text och framkalla, lite polaroidstil. Vad tror ni om det? Svårt att förklara och tänka sig hur det blir. Får nog testa sig fram!

• avtryck

Vi bor också i Stockholm. Men bröllopet blir i Huskvarna där vi båda kommer ifrån.

aikidoaasa: vi kommer ha tema vitt och silver på inbjudan, festprogram etc. Sedan blir det inslag av klarrött och grönt.
    Tickers är kul! Jag funderar på att lägga in en på vår hemsida på weddingannouncer.com.

• avtryck

För oss beror det med på att min faster och mina kusiner från Australien kan delta det datumet Så en slump!

Svar på tråden Vi som gifter oss 3/7 2010