Hittar nu inte kvittot men våra inbjudningskort kostade ungefär 750kr inkl kort, tryck och kuvert och frakt på 30st.
Vi valde ett enkelt kort med guldbrun text, korten heter Kleopatra.
Va in på Calligraphens hemsida nu och dem kostar 7kr/st + tryck och kuvert.
Åh va roligt att prova brudklänningar, jag har också varit och provat en gång och hittade då en klänning som jag gillade så jag bestämde mig för den men nu när man har suttit och kikat på internet så harman ju hittat ett helt dussin klänningar till som jag tycker är så fina. Tur att man har lite mer tid på sig eftersom klänningen inte kommer att beställas förrän i februari
julibrud10 skrev 2009-10-17 16:21:18 följande:
Jag vill göra en enkel men personlig inbjudan... Vitt papper, våra namn i olika typsnitt, sidenband i ljuslila och stämpel med text eller bild.. Letar inspiration överallt just nu!Men så väldigt mkt billigare än att beställa tryckta inbjudningar blir det nog knappast nu när jag räknat på det.... Lycklig tjej, hur mycket kostade det hos Calligrafen för kort,tryck och kuvert?Ring har vi redan bestämmt!Längar till att få ha den brevid förlovningsringen!!!!Jag har en solitär-ring i vitt guld som förlovningsring och vigselringen är en alliansring även den i vitt guld. Min blivande ska ha en likadan men utan stenar. Hur ser/tänker ni era ringar?Var för ca 2 veckor sedan och kollade på klänning för första gången- guu va roligt de va! Nu på måndag är det dax igen, nya butiker och märken!