Vi som gifter oss 3/7 2010
Det är det datumet som vi ska gifta oss på också!!!
Det är ingen hemlighet för de runt oss då vi vill att även de ska kunna vara med på allt det roliga. Kompisar som är med ut och kollar klänningar... mammor som får vara med och planera... en pappa som våndas över hur mycket som han tycker att de ska bidra med etc... (Vi betalar själva men pappa är helt inställd på att det är en skam om inte brudens far betalar för en del av kalaset... så det som de vill lägga till blir endast en bonus som gör så att vi kanske kan lägga mer på något område)
Inbjudningskorten skall vara hemmagjorda och vi vet hur vi vill ha dem. (har pysslat med det nu i veckan )
Festlokalen är bokad... men väntar fortfarande på att de ska skicka bekräftelsen. När jag får en röst igen (sjuk) så ska jag ringa och kolla vad det är som hänt. Det ska väl inte vara några problem men man vill vara säker.
Kyrkan är bokad, det blev exakt den tiden som vi ville ha så vi är glada.
Bröllopsnatten är bokad. Nu ska vi bara komma på exakt vilken resa som vi vill göra som smekmånad... vi har aldeless för många alternativ som vi är sugna på!
Fästmannen kollar runt på hur vi ska göra med transport till/från kyrkan så han tycker det är spännande. Han är riktigt duktig på att kika in saker han också så det är inte alls bara jag som håller i allt.
Jag längtar mig sjuk till nästa sommar!!!
Om ni är nyfikna så är det idag den 18/10: 8 månader, 2 veckor och 1 dag kvar till dagen D för oss!