• hamish

26 september

tänkte det kunde vara kul att
    se vilka man delar dag med.
    26 september kl 15 smäller det.....

• Svar på tråden 26 september
  • hamish

skogsälvan
    vad mysigt med en skogstur hoppas de hade plockat ihop lite saker till dej

• Skogsälvan
    hamish skrev 2009-09-07 16:03:42 följande:
    skogsälvanvad mysigt med en skogstur hoppas de hade plockat ihop lite saker till dej
    *S* jodå...tre par BH:ar, en smutsig och två utan axelband; två par strumpbyxor, ett par för gravida och ett par gamla noppiga; en tyll kjol och typ alla mina skor ...ingen topp.
    Så jag tog syrrans kläder som hon skulle ha och så fick hon låna av vår andra syster .
  • carolaj83

idag har jag hunnit med en del, lämnat klänningen hos sömerskan, lämnat ringarna för grav+ puts och gjort om i tårtbeställningen

• Birdie09

Såg att ni bor nära Norrtälje, har ni beställt från En liten smula, de har så fina bakverk och superbra råvaror.

• carolaj83

Birdie09-nä vi har ganska tajt budget så dom e på tok för dyra för oss

• hamish

idag ska vi träffa prästen..spännande

• Emmy1982

26:e här med!

-Träffa prästen på söndag och därefter sammanställa ett vigselprogram.
    -Ansiktsbehandlingar beställda (en veckan innan och en dagen innan- för lite lyster)
    -Naglar görs 2 dagar innan.
    -Pedikys och fotspa tillsammans med tärnan 1 dag innan
    -Klänningen ska till sömmerskan för att sys upp nästa vecka
    -festhäftet ska slutföras, allt är klart men ska på plats

Möhippan var för 2 v sedan, jätteskoj hade vi! Trots att vi var 4 gravida o 2 ammande hihi..
    Svensexan för 3 v sen.
    Alla bröllopskläder klara utom skorna men jag tar nog bara ett par gamla ballerina. Har lång klänning och är gravid så jag är inte sugen på nån bekväm historia med klack och skav.

Vi är nog i fas... Hela middagen + festen är abonnerad till wärdshus som sköter rubb o stubb- skönt!

• hamish

prällen avklarad ska nu sätta ihop vigselprogrammet.
    vad tror ni om vädret förresten?????

• Humlan66

Åhh den 26 sep . då åker jag på lyxresa till mallis

• Skogsälvan

I morgon ska vi träffa prästen. Han kommer upp till byn så att han kan kolla in var vi tänkt oss vigseln.
    Det bara måste bli fint väder så vi kan vara ute, eller i alla fall inget regn.

Det har äntligen ordnat sig med folk i köket i alla fall för oss. Vi hade frågat två tjejer om de ville men den ena skulle jobba och den andra sa att hon inte vill vara där själv. Har jagat för att få tag på en till men utan lycka och jag höll på att få spatt. Men nu så har den andra tjejen sagt att hon kan tänka sig att vara där ensam ändå och så ska min moster och mamma hoppa in och hjälpa till när de kan. Hon har dessutom sagt att hon kan tänka sig stå i baren sedan .

Annars så känns det som om det är 1000 saker kvar att göra.

Svar på tråden 26 september