• hamish

26 september

tänkte det kunde vara kul att
    se vilka man delar dag med.
    26 september kl 15 smäller det.....

• Svar på tråden 26 september
  • hamish

jag har tre v semester gött!!!!!!!!!!!
    vet inte vad mer att göra men vet att det är mycket

• Skogsälvan

Fler som börjar känna av stressen?

Inte nog med allt som ska göras så har min m2b varit och jagar älg hela veckan så där har det inte blivit mycket till hjälp.

Tur att jag har mamma hon har beställt nästan all alkohol redan, bara bubblet kvar, och är i full gång med matplanerandet. Ska ta med 7 kg älgstek nu när jag åker upp igen som hon ska göra rostbiff av.

• hamish

mammor är bra nu har jag semester lite vin ikväll och chilla

• carolaj83

vad har ni kvar att göra?
    jag har massor, mest små detaljer

• SnäckanTompa

En till som har den 26 som bröllopsdag! Har lite pyssel kvar men snart är allt klart. Saknar bil...börjar bli lite panik.

• Skogsälvan

Har inte heller någon skjuts från vigseln till festen ordnad ännu. Har lämnat det åt gubben att fixa.

Ölen hämtas i morgon av m2b och mitt och äldste sonens hår ska färgas, min syster kommer och hjälper mig. På dagen ska vi åka och köpa servetter och annat som måste fixas.
    På tisdag ska jag fixa naglarna.

Var förresten och provade klänningen nu i kväll, den blir så fin. Lite medeltida i naturvit siden med öppen trumpetärm som är ihopknytt med orangea band. En cape med huva som är vändbar, naturvit på ena sidan och orange på den andra. Hon har lite sista fix på den innan den är helt klar.

• baralillajag

Jag gjorde faktiskt det sista nu i helgen.. Känns jätteskönt att vara färdig med allt smått. Nu är det bara att invänta dagen D. Då blir det stressigt igen.. =)

• carolaj83

skönt att ha allt klart, vi åker på resa måndag morgon så vi måste även fixa allt sånt nu i veckan

• hamish

vi åker med på måndag vart ska ni??

• carolaj83

JÄVLA IDIOTER....
    ursäkta språket men idag när jag kom till öppna förskolan(ligger på ovanvåningen i festlokalen)
    sitter de en lapp på ytterdörren, allemanut i prästgården söndag 27 sep kl 10,00

vi har bokat fre-sön....bara för att kunna ha alla saker kvar + städa på söndagen....kommer ju kännas olustigt att ha folk springandes där när våra presenter+mat o dryck

jaja vi bor 800 meter ifrån så jag får väl vara där redan 8-9 o ta bort de mest värdefulla, har tyvärr fått erfara tidigare att man inte kan lita på folk....

• hamish

synd med lokalen ifrågasätt det det hade jag gjort...
    vi ska till budapest tjoho....

• alltidvi

Vi kommer också att åka till Budapest (det är ett av stoppen på vår bröllopsresa) Har du några tips om vad man ska göra där?

hamish skrev 2009-09-22 09:55:24 följande:
    synd med lokalen ifrågasätt det det hade jag gjort...vi ska till budapest tjoho....
  • carolaj83

prästen har precis åkt hem från vigselsamtalet, känner mig lite halvt lost men de e väl bara charmigt

efter fotograferingen ska gurra skjutsa mig till mottagningen på en flakmoppe, hihi

• hamish

hej idag har jag spenderat pengar:)skit kul e det något man är bra på så är det det.men sen fick jag migrän det är nog stressen..inga direkta tips på budapest tyvärr..........

• carolaj83

hur går det tjejer?

2 dagar kvar
    inatt satt jag och gjorde stora placeringstavlan
    i eftermiddag ska jag fixa naglarna, hämta bestick, m2bs kläder

• carolaj83

nu blir man ju lagom arg!!!
    ringde pastoratet idag för att kolla om vi kunde hämta nyklarna redan ikväll då visar det sig att scouterna ska vara i lokalen hela dagen till kl 16,30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fast vi bokat hela fre-sön sen flera månader tebax!!!

men min underbara sambo blev riktigt arg, fast han fortfarande var trevlig och dom skulle fixa det, så håll tummarna nu!!!!

• MrsHelloKitty

Imorgon är den stora dagen! Hoppas era dagar blir precis som ni önskat =). Vi ska ha vår bröllopsfest imorgon, ska bli så roligt!!!

• Skogsälvan

Grattis alla nya fruar!!!

Hoppas ni fick en lika underbar och perfekt dag som vi fick.

• Mia o Kalle

Ja grattis alla nygifta fruar ♥

Vi fick en underbar dag och ALLT gick enligt planerna. Helt fantastiskt!

Svar på tråden 26 september