Tack, vad roligt att du gillar den. Dessutom hittade jag den vid första försöket. Hade en himla tur.
Solitärringen, min förlovningsring, är arvegods från min mans sida och köptes troligtvis på Bohlins i Stockholm 1950. Ringen och klänningen är därmed jämngamla.
Safirringen som är min vigselring är nygjord av Vasastans guldsmedja. Båda är i platina.
Få se ang bilder. Har inte fått alla ännu. Kanske finns det några som känns anonyma nog att lägga ut här. Det är förstås lite snålt att inte dela med sig, jag kollar ju på andra, men jag känner mig inte helt bekväm med att ha bilder ute på mig. Vem som helst kan ju se dem, även icke-medlemmar! Man måste väl bli PLUS-medlem för att kunna stänga obehöriga ute. Morr
Linie skrev 2009-09-16 22:00:14 följande:
bride in the city, jag gillar verkligen din klänning! ska bli spännande att se lite bilder från ert bröllop också! kommer du att lägga upp några bilder? Hoppas dagen blev underbar för er :). Jag älskar också dina ringar! väldigt vackra, är de antika?min kille försökte verkligen hitta en antik ring till mig, men i slutändan blev det en modern (men ändå vacker!).