• beibz

inget händer?

Måste bara skriva av mig. Skrev nyss in mig som medlem och mitt första inlägg. Känns att det här med förlovning och bröllops tankar tar aldrig slut. Som att man tänker på det 24h i veckan. kanske lite överdivet, men tankarna dyker upp om man öppnar tv eller datan med nån reklam om bröllop eller förlovning. och då och då ringer en vän( jag ska förlova mig) där sitter man själv i andra ändan glad för vännen , men VARFÖR ALDRIG JAAAAAG! Har till och med tagit upp det här med förlovning med gubben 2 ggr de här året. Älskar att planera, men det känns att man planerar för sig själv.... Har försökt med små sms att färska upp minnet av honom att vill så gärna förlova mig med honom. Vill ju inte ha ngt stort bara att vi får vara tillsammans:) Har tilloch med haft olika bröllopsbilder på skärmsläckaren och skrivbordet som säger mina tankar.... Det sista jag vill är att fråga honom, är gammalmodig av mig och vill att han frågar eller gör något av det.... Snälla hjälp mig... Vad göra.?

• Svar på tråden inget händer?
  • beibz

tackar för alla svar och tankar. Vet att han vill gifta sig, min syster tog upp det med honom engång hon var på besök hos oss. Hon frågade när vi, jag och gubben tänkte gifta oss. Det enda han sa var då vi fyllde 30 år. Med tanke på att det kostar en heldel. Själv satt jag vid samma bord och tänkte att snart kommer han fria... Det hände ung 2006, när jag var gravid med 2 barnet. själv fyller jag 25 snart och gubben 27. Hoppas verkligen att han menade då han fyller 30 år. Men ska vi inte förlova oss först och vara det några år innan giftemålet närmar sig. det är min stora fråga. Det är väl tänken med det hela. snart blir vår första barn 6 år och minstningen 2. samt året 2009 susar förbi. ska ligga lågt med frieri tankar men känns att man exploderar snart.

Svar på tråden inget händer?