Inlägg från: Mamli |Visa alla inlägg
  • Mamli

Snälla hjälp mig...oss....

Vi är 23 år, vi borde leva ett roligt liv och njuta just nu.

Jag älskar min sambo, jag älskar vår son över allt annat, men allt känns så tungt. Vi har haft en SJUKT jobbig tid bakom oss och vi lever fattigt.
    Vi vill inget hellre än att gifta oss, men vi fick välja på fest eller resa. Vi valde resa...

Det sluta med att jag boka ett hotell 2 nätter i gbg (8mil härifrån). Vi var i gbg igår....och jag gillar verkligen inte gbg..jag vill inte dit!

Vi valde en resa och så ska vi dit! Känns skit! va e de för bröllopsresa!?

Att åka utomlands till nån fin ö eller exotiskt land lockar inte, men det skulle vara så roligt att få ta med vår son och ha en fin familjeresa...

Snälla, vet någon vart man skulle kunna åka? Pratat med min mamma nu som säger att hon hjälper oss med en resa bara vi får komma ut och njuta lite av livet för hon tycker synd om oss.

• Svar på tråden Snälla hjälp mig...oss....
  • Mamli

ja danmark funderar vi på..gbg-fredrikshamn...

någon särskild stad i danmark? det enda är då att vi måste ha bil..då får vi inte dricka nåt på middagen...elelr så får vi åka dagen efter och ta in på hotell just under bröllopsnatten.

Jag boka där för jag tänkte att de kunde vara mysigt...vilket de verkligen inte är tabba mig rejält...

barn och kryssning tror jag inte jag klarar av tillsammans..

Tack för att ni tipsar om så olika saker. Jobbigt att aldrig få komma ut och göra nåt kul men bröllopsresan måste ju få vara speciell!

• Mamli

har aldrig vart i köpenhamn

kan ju säga att de är i decmeber vi gifter oss, den 12.

• Mamli

jasså? vad kul! ska kolla mer på detta!

ska gå till resebyrån sen

skottland? vad ror ni om de?

• Mamli

de blir nog köpenhamn
    ska bo nära rådhustorget sa min mamma, problemet är att de är svårt att hitta ledigt hotell.

vet någon hur mycke de kostar att ta tåget?

• Mamli

är jätte ledsen..inte ett enda hotell ledig på hela ön. vill verkligen till köpenhamn, det är perfekt.

Lätt att ta sig dit, ett annat land men ändå nära, stort men mysigt, shopping och nöje....

• Mamli

Jo ja vet att köpenhamn är underbart men de är ju fullt!
    börjar få panik, nu sitter vi i skiten...ingen bröllopsres...vägrar vara i sverige på resan.

finns 2hotell lediga i köpenhamn, ett som är skit och ett som kostar 15.000kr..de går ju inte.

ska åka 13-16 december...hoppas jag

• Mamli

skottland???

glasgow?

shopping...nöje...mysfaktor...hjälp!

• Mamli

tyskland?

åh..vill bara ha de mysigt och shoppa loss!

• Mamli

nix, ska de vara köpenhamn ska de vara köpenhamn.

aalborg?
    terneriffa?

• Mamli

ja alla hotell är fullbokade.

Vi kommer få resan nu, vi får välja mellan teneriffa och aalborg.

jag är orolig av mig och är dessutom väldigt tjock annars hade teneriffat lockat.

vet inte hur vi ska göra...

• Mamli

hej igen!
    fick en gästboksinlägg att ni var lite nyfikna.

Ja de stämmer, vi fick en bröllopsresa i present.

vi gifter oss den 12december och den 13december 07.15 så går flyget till.....TENERIFFA!

t o m inhandlat en del saker, vi åker med sonen och ska ha de riktigt mysigt

Svar på tråden Snälla hjälp mig...oss....