• Mamli

Snälla hjälp mig...oss....

Vi är 23 år, vi borde leva ett roligt liv och njuta just nu.

Jag älskar min sambo, jag älskar vår son över allt annat, men allt känns så tungt. Vi har haft en SJUKT jobbig tid bakom oss och vi lever fattigt.
    Vi vill inget hellre än att gifta oss, men vi fick välja på fest eller resa. Vi valde resa...

Det sluta med att jag boka ett hotell 2 nätter i gbg (8mil härifrån). Vi var i gbg igår....och jag gillar verkligen inte gbg..jag vill inte dit!

Vi valde en resa och så ska vi dit! Känns skit! va e de för bröllopsresa!?

Att åka utomlands till nån fin ö eller exotiskt land lockar inte, men det skulle vara så roligt att få ta med vår son och ha en fin familjeresa...

Snälla, vet någon vart man skulle kunna åka? Pratat med min mamma nu som säger att hon hjälper oss med en resa bara vi får komma ut och njuta lite av livet för hon tycker synd om oss.

• Svar på tråden Snälla hjälp mig...oss....
  • Ne11ie

Danmark kan vara riktigt fint, och finns en del att göra för både er och er son

Nu vet jag inte vad det är för problem ni har (vilket jag inte frågar efter heller) men det kan göra SÅ mycket att bara komma iväg och inte behöva tänka på alla måsten som skall göras.

Hoppas att ni får en underbar resa och att det blir lättare för er.

• evst

Men varför bokade ni gbg om ni inte ville dit???

Kolla på kryssningar, det är väldigt överkomligt i pris, t ex helsingfors, tallin mm?

Kolla kanske även in weekendpaket på herrgård, också det överkomligt i pris tycker jag.

Lycka till!

• Miss Biii

så ingen varm plats m sol o bad eller? vill ni till en storstad då? i europa antar jag?

• Jojjo82

Kan rekommendera mitt vackra norrländska Höga Kusten! Hyr en stuga vid havet och vandra på de mysiga stigarna, paddla kajak, plocka bär/svamp... Att komma ut och röra sig brukar vara bra när man har det jobbigt. Hoppas att ni snart får må bättre!

• jönsson

Vi har faktiskt valt at tillbringa dagarna efter bröllopet på SPA i Polen... Vi har bokat med www.polenresor.net, som hade många fina paket med både båt och flyg för ett helt ok pris! Flera utav hotelen har: "Lekrum för barn med barnunderhållning, ansiktsmålning, barnspa m.m. under vuxnas behandlingstider."

När man inte tillbringar tiden på SPA:et ligger ju stranden ganska nära, vilket kan vara en höjdare för er son. Annars njuter ju barn av att bara få vara med sina föräldrar och komma bort från vardagens stress dem med!

Vi har valt att åka utan barn denna gången eftersom vi behöver komma iväg själva. Men gör vi om resan igen kommer barnen att följa med!

• Mamli

ja danmark funderar vi på..gbg-fredrikshamn...

någon särskild stad i danmark? det enda är då att vi måste ha bil..då får vi inte dricka nåt på middagen...elelr så får vi åka dagen efter och ta in på hotell just under bröllopsnatten.

Jag boka där för jag tänkte att de kunde vara mysigt...vilket de verkligen inte är tabba mig rejält...

barn och kryssning tror jag inte jag klarar av tillsammans..

Tack för att ni tipsar om så olika saker. Jobbigt att aldrig få komma ut och göra nåt kul men bröllopsresan måste ju få vara speciell!

• Fides spes caritas

Vi var i Köpenhamn i juni, jätte mysigt!
    Vet inte vad ni har för prisnivår men detta erbjudandet var otroligt prisvärt!

www.coophotellpremie.com/index.cfm&action=home_43&menuid=560&CFID=2189178&CFTOKEN=33312858&jsessionid=f030b2945df3d9641e516c22783e7d494b70

• Mamli

har aldrig vart i köpenhamn

kan ju säga att de är i decmeber vi gifter oss, den 12.

• Fides spes caritas

Japp och i december är det som finast i köpenham!
    Var där i november för två år sedan.

Det var fanastiskt vackert. Julpyntningen var maximal. så otroligt mysigt.

Sedan är ju tivolit öppet också det i julens tecken

Köpenhamn är ju en stad man kan åka till jämt men försommar och jul är nog höjdpunkten att åka.

• Mamli

jasså? vad kul! ska kolla mer på detta!

ska gå till resebyrån sen

skottland? vad ror ni om de?

Svar på tråden Snälla hjälp mig...oss....