Inlägg från: tågjäntan |Visa alla inlägg
  • tågjäntan

Snälla hjälp mig...oss....

Hmmm... Det var inte lätt.
    Men kan det redan vara fullbokat? Fast de dyrare hotellen kanske blir för stor kostnad.

• tågjäntan

Nu har jag oxå tittat på dina bilder. Om det är dig man ser med klänning utan att man ser huvudet - så är du definitivt inte tjock! Inte ser det heller ut så på bilden med dig och ditt barn.
    Frågan är hur mycket det hjälper att vi säger det... Jag skulle tro att det är många som har sagt det, men att du har svårt att ta det till dig.
    I vilket fall ser du väldigt söt ut!!

I övrigt så tycker jag du kan åka till Teneriffa eller liknande ändå och känna att du får komma bort ordentligt och lyxa till det lite. Ofta kan det kosta lika mycket att semestra i Sverige, eller Köpenhamn, som att ta en charterresa till ex kanarieöarna. Själv var jag och min man till lanzarote för några år sedan. Jag är en person som tycker det är lite tråkigt att ligga i solen och det fanns ändå mycket att se där. Två dagar hyrde vi bil oxå och åkte omkring på ön. Plus att även om du (av någon anledning) inte vill ligga i solen, så är det ändå skönt att känna värmen med kläder på .

• tågjäntan
    tågjäntan skrev 2009-08-14 10:43:06 följande:
    Frågan är hur mycket det hjälper att vi säger det... Jag skulle tro att det är många som har sagt det, men att du har svårt att ta det till dig. I vilket fall ser du väldigt söt ut!!
    Jag hoppas att du inte tog illa upp. Själv har jag brottats med dåligt självförtroende sedan jag var 20 (nu är jag 37). Det är bättre nu men jag vet hur svårt det är att ta det till sig när människor säger positiva kommentarer om en själv.
    Var rädd om dig! Du är bra!!
Svar på tråden Snälla hjälp mig...oss....