Inlägg från: londontjejen |Visa alla inlägg
  • londontjejen

Vänta med sex

Maste saga att jag tycker att det ar lite som att kopa grisen i sacken.
    Det ar viktigt att man passar ihop sexuellt. Jag skulle inte vilja upptacka att sexet ar daligt nar man redan har gift sig.
    Man maste helt enkelt testa sig fram ;)

• londontjejen

Jag ar glad for de erfarewnheter jag fatt av andra killar innan jag traffade min blivande. Jag vet verkligen vad jag ger mej in pa o tanker att det ska halla resten av livet. Dessutom har vi redan ett barn tillsammans pa 2,5 ar sa vi kanner varandra ganska val ;) menar bara att man ska lara kanna varandra val innan man gifter sig eftersom att ett giftermal ar for livet o sex ar en del av lara kanna processen.

• londontjejen

Mv85 o bride in the city ville bara saga att era inlagg va sa bra precis sa skulle jag oxa vilja uttrycka mej.
    Borjade undra om jag va losslappt eller ??

• londontjejen

Forsta gangen man hade sex va enligt mej o de flesta av mina kompisar ej nat speciellt mest obekvamt o pinsamt.
    Efter ett par ars ovning sa har man daremot lart kanna sin kropp o vad man tycker om i sangen. Har man dessutom varit med en partner en langre tid sa ar sexet oftast valdigt bra. Man kan slappa pa alla hamningar o bara njuta. Jag ar helt overtygad om att de som vantar med sex tills brollopsnatten ej far samma underbara kansla.
    I ett forhallande vaxer sexet till nagot underbart ju mer man lar kanna varandras kroppar.
    Ibland kan man behova jobba pa att sexet ska bli battre o jag ser hellre att man gor det innan brollopet an efter.

• londontjejen

Jag har haft en del olika sexuella erfarenheter innan jag traffade min blivande bade bra o daliga o detsamma galler min blivande.
    Skulle aldrig vilja ha det ogjort. Sex ar underbart o kul o man ska ej va radd for att ta for sig. Tycker det ar trakigt om man som tjej ska bli betraktad som slampa bara for att man har haft manga killar. Alla har ju dock olika asikter :) (obs inget pahopp mot nagon har )
    Jag har en kompis som bara haft sex med sin make o hon sager ibland att hon angrar det o att hon undrar hur det skulle va att ha sex med nagon annan.
    Sjalv behover jag ju aldrig tanka sa. Har lekt runder nar jag va yngre o kanner mej nu lycklig o trygg med min blivande.

• londontjejen

Jag kan inte tanka mej att det finns ett enda par som inte kanner sexuell attraktion till varandra. Om man lever i ett forhallande med nan man alskar sa blir man ju da och da upphetsad :) och varfor da halla igen. Jag forstar ej varfor man skulle vilja vanta.
    Ett forhallande ar precis lika seriost innan man gifter sig sa det kanns bara krystat att vanta.
    Sex ar viktigt i ett forhallande bade innan o efter giftermalet.
    Man kan saga att sex ar som ett lim som haller paret ihop.

• londontjejen

Maste bara saga att jag tycker det blir valdigt markligt nar folk pratar om att man ger bort nanting nar man har sex.
    Sex handlar i det yttersta om lustar, vi manniskor ar precis som djuren. Jag blir valdigt upprord nar man pratar om sex och synd. Sex och beroring ar ett grundlaggande behov som alla manniskor har o det far inte skuld belaggas.

• londontjejen

Ja det undrar jag oxa.En annan sak som jag undrar oxa ar varfor man som ateist, fritankande person ska bli sa pahoppad.
    Mycket intressant diskussion det har. Har blivit ganska upprord av en hel del kommentarer.Finns ingen anledning att falla nedlatande kommentarer som att vi skulle behova ga o chilla el ha sex.
    Sager bara en sak ''there is probably no god,now stop worrying and enjoy yourself'' Citat fran engelska humanister.
    Sex ar underbart sa njut o hall ej tillbaks ;)

Aleta skrev 2009-09-29 18:01:15 följande:
    Mer funderingar:De som verkar ha avhållit sig från sex har en väldigt bestämd uppfattning om hur det är att ha haft flera partners. Hur kommer det sig? Var inhämtar man den informationen?
  • londontjejen

ja det kan man verkligen undra ???

Fjällbruttan skrev 2009-09-29 18:34:25 följande:

Att bero på just det, ha sex för att lugna ner sig... om man nu inte har sex, för att man valt att avstå från det, hur kan man då råda andra till att ha sex för att lugna ner sig?
Svar på tråden Vänta med sex