Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Vänta med sex

Stefan09 skrev 2009-09-29 00:32:36 följande:
    Är det mitt fel att ni är för många som snackar just nu, tagga ner. Igen så är detta ingen diskussion utan en debatt!

Förstår inte vad ett disskusionsforum går ut på om det inte är flera som pratar på en gång? Då är det ju en disskussion, eller debatt...
    Annars är det en monolog....
    Vore bra om du kunde hålla dig till reglerna i disskussoinforum, dvs disskutera...

• Fjällbruttan

londontjejen skrev 2009-09-29 18:26:26 följande:
    Ja det undrar jag oxa.En annan sak som jag undrar oxa ar varfor man som ateist, fritankande person ska bli sa pahoppad.Mycket intressant diskussion det har. Har blivit ganska upprord av en hel del kommentarer.Finns ingen anledning att falla nedlatande kommentarer som att vi skulle behova ga o chilla el ha sex.Sager bara en sak ''there is probably no god,now stop worrying and enjoy yourself'' Citat fran engelska humanister.Sex ar underbart sa njut o hall ej tillbaks ;)

Att bero på just det, ha sex för att lugna ner sig... om man nu inte har sex, för att man valt att avstå från det, hur kan man då råda andra till att ha sex för att lugna ner sig? Och om man nu blir lugn av att ha sex, vad är då de personer som inte har sex??
    Ergo, då är jag alltså lugn eftersom jag har regelbundet sex...

• Fjällbruttan
    passionsblomman skrev 2009-10-02 10:56:46 följande:
    I inlägg 375 står det.

Två personer, en tanke...

Det är bra att läsa inläggen med omsorg.

Det står alltså redan i inlägg 375 att mannen ifråga är muslim, nåt som du  i inlägg 393 och 395 skriver att du inte fått veta, och att du tycker att det är viktig information.

Det var det som Passinsblomman hänvisade till.

• Fjällbruttan

Annelajan skrev 2009-10-02 11:30:14 följande:
    se inlägg 414...TRE personer, en tanke...

Sorry Inlägg 414 fanns inte påmin sida när jag skrev inlägg 418

• Fjällbruttan

Stefan09 skrev 2009-10-02 10:28:40 följande:
    Vilken är då hans religion?

Stefan09 skrev 2009-10-02 10:28:40 följande:
    Vilken är då hans religion?

Stefan09 skrev 2009-10-02 10:31:07 följande:
    Så han är alltså muslim då. Det är ganska viktigt att veta för att kunna svara på dina inlägg. Vilken gren av islam följer han då?

Där har du dina egna inlägg Stefan, eftersom du tydligen inte orkar söka en hänvisning.

• Fjällbruttan

Annelajan skrev 2009-10-02 08:55:17 följande:
    ...ytterligare ett "sidospår" men jag har en kvinnlig bekant som är tillsammans med en muslim, som i sin religion har en del stora NO-NO vad det gäller sexuellt umgänge...men han KAN och FÅR utföra alla dessa NO-NO så länge han utför en reningsritual i duschen efteråt...jag tycker att det är konstigt

Där är också texten från Annelajan där hon klart och tydligt skriver att mannen ifråga är muslim.

• Fjällbruttan

Stefan09 skrev 2009-10-02 11:37:18 följande:
    De som ni citerade såklart men ni citerade inte på riktigt utan angav bara siffror. Det är inget citat utan en länk.

Stefan09 skrev 2009-10-02 11:37:18 följande:
    De som ni citerade såklart men ni citerade inte på riktigt utan angav bara siffror. Det är inget citat utan en länk.

Stefan09 skrev 2009-10-02 11:41:38 följande:
    Glöm det om du inte vill så ska jag inte tvinga dig, uppenbarligen är det inget viktigt du vill ha sagt då.

Helt OT, men om du blir så irriterad över att det inte är ett "riktigt" citat utan en länk, så kanske du kan få en viss förståelse för att andra har svårt att veta vad du menar när du svarar på inlägg utan att använda dig av citatet på den fråga du svarar på?

• Fjällbruttan

Och ursäkta att en del citat dyker upp två ggr på mina svar, det ser inte ut så på min dator och det är inte meningen att det ska vara så. Det räcker gott och väl med en omgång citat

• Fjällbruttan

Annelajan skrev 2009-10-02 11:46:34 följande:
    Han KAN prata med mig kanske Se inlägg 427 och 428Fast jag vet verkligen inte Det kan vara någon annan han pratar med också för han citerar ju inte på riktigt

Eller så är det mig, eftersom jag hänvisat på samma sätt... men nu har jag ju klargjort exakt vilka inlägg jag hänsyftade till, hoppas det löser detta virrvarr

Svar på tråden Vänta med sex