Vänta med sex
Först sitter du och kapar en hel tråd med idel spydigheter, påhopp och provokationer av sällan skådat slag...för att sedan inte dra dig för att ta över och börja svara på frågor som inte ens ställts till dig...för att sedan sätta dig i den här tråden och påstå att någon är så otrevlig när den skriver att du inte behöver svara. Trots att du ifrågasatte just det bemötandet bara häromdagen...
Skaffa dig heltäckande skyddskläder, det kommer du att behöva när ditt glashus imploderar.
Att du dessutom använder ord som "ödmjukhet" och "respekt" är ju så man inte vet om man saka skratta ihjäl sig, bli skogstokig eller ringa psykakuten.
Så länge du inte bett Kjell Präst om ursäkt för dina äckliga påhopp så har du inte trovärdighet för ett smack av något du kan komma på att säga. Och jag VET att det inte var i den här tråden, men du får nog stå för din stil och attityd som helhet.
Och vad gäller vad människor tror om kristna och kyrkan så är det beklagligt nog så att så länge folk kräker ur sig sådant som du gjort sedan du dök upp här så behövs inga fördomar. Du uppfyller dem alla alldeles ensam.
Och nu skrev jag här fast jag hade bestämt att låta bli...så det kan gå när någon provocerar...