September 2009 del. 5
oj dags för ny tråd igen
oj dags för ny tråd igen
Jag tycket det gröna men inte för att jag vill göra dig mer förvirrad men varför inte grön lapp med vitt band?
Här hemma har vi precis smakat på provet på bröllopstårtan.. inte särskilt gott och föll oss inte alls i smaken och hallon/choklad va ända mousse fyllningarna de gjorde så nu måste vi byta konditori... typiskt....
Tösa- har pratat med ett annat konditori innan vi ringde dem vi va hos idag och dem föreslog citron/marräng.. lät jättegott tycker vi... så vi får nog ta och prova dem iaf.. fast där fick vi provsmaka först en vecka före bröllopet bara...
Arwen-oj 30 meter... då får du nog använda det
www.mattonbutiken.se/index/product/id/671628/DVD-BOX-I-SVART-KARTONG.html
kanske.. finns även svarta lådor på granit.com
idag tänkte jag lämna in våra ringar för putsning och gravering.. vad har ni skrivit i era?
i sambons ring ta vi till vigseldatumet plus att den ska blästras? Bli matt igen iaf... Min förlovningsring lämnades in för putsning och i min vigselring kommer det stå vårt efternamn (om det får plats) och vigelsdatumet annars blir det bara datumet..
igår va vi och lärde oss vals i två timmar eller lärde och lärde gjorde ett tappert försök.. Gick inte så bra men tusan vad roligt vi hade..
angående dukning så ska jag köpa blommor, lämna festprogram och placeringskort sen fixar de som har lokalen allt.. gör fina arrangemang och så...
Calligraphen har men de är ganska dyra 199 kr plus frakt (179 kr tror jag det va). Nästan 400 kr tycker jag är mycket för att det bara ska kastas...
Igår köpte vi vårgårda aris och fyllde upp våra organza påsar..
Idag har jag kolla av lite grejer och fixat och donat.. Bland annat har jag varit hos floristen och beställt 1 brudbukett, 1 tärnbukett, 2 corsager + 20 extra rosor till bords dekorationer.. Sen har jag bokat in tid för att fixa naglarna på tisdagen före bröllopet och vi har köpt skor till mannen..
Nu till det vikigaste. Tjejer GLÖM INTE DUBBELKOLLA ALLT! Sprang förbi frisören idag för att dubbelkolla allt.. De skulle nämligen höra av sig ang tiara men det va ingen som ringde.. Då sa de att de visst hade ringt och va lite små sura på mig eftersom jag bland annat hade struntat i att dyka upp samt ringt och avbokat min tid men det har jag INTE gjort.. Då hade de förväxlat min bokning med en annan tjej så helt plötsligt stod jag där utan bokning och smink! Som tur va fanns tiden kvar och dem lyckades fjäska till sig sminkösen igen som inte verkade vilja... Nu är jag jätteorolig att allt ska gå fel igen.. Borde jag byta frisör?