Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del. 5

min me! Han bara.. men men jag har ju massa planer för idag.... HAHAHA Trodde de va kört när han hade sett en lapp hemma hos hans brorsa men uppenbarligen kopplade han inte att de va hans svensexa... Undra om han blir arg sen när han märker att han ska kläs ut till pudelrockare Jag har sovit jättekasst i natt för vi har ingen klocka i sovrummet så jag hade inte en aning om när de skulle komma.. låg och lyssna hela tiden efter en nyckel i dörren... ena gången när jag gick upp och kollade vad klockan va så va den bara 3

Man lär ju sova precis lika dåligt nästa fredag! Nästa lördag är det dags!! Spännande till tusen!

• september2009bröllop

Sambon är jättenöjd med hans svensexa.. De har bland annat kört bilar som är felstyrda.. Går åt höger när man svänger vänster.. Han fick spela in Nothing else matters.. låter vi även ska dansa vals till.. inte hans version dock Sen körde de lite golf och sen kom grabbarna hem och vi har kört Rockband och gjort hemmagjorda sushi

• september2009bröllop

Skönt med klänningen Tess!!!

• september2009bröllop

De frågar alla mig oxå.. Jag är INTE nervös! Däremot stressad.. Men nu är det iaf inte saker kvar som är hela världen om de inte hinner bli gjorda.. Typ placeringskort och festhäfte.. Jobbar imorn och på tisdag sen är jag ledig en vecka Så de sista grejerna ska nog hinnas me

• september2009bröllop

Nu är festhäftet klart för att skrivas ut! Hur skönt som helst.. Musiken har vi inte ens börjat me så låtlistor är varmt välkommna

• september2009bröllop

Man kan se invitations om du klickar på help --> my account
    Tyvärr har jag inga invites annars kunde jag delat me mig...

thildamy skrev 2009-08-31 12:23:36 följande:
    hur gör man det då ?? måste kolla upp det då!
  • september2009bröllop

Lycka till med allt tess och jag säger som alla andra.. Försök att ta de lungt på lördag och se till att njuta ordentligt.. De ska jag försöka med iaf

Kram på dig!

• september2009bröllop

Ja visst är vi

De jag har kvar är att packa ner alla grejer, stryka släpet och sy upp axelbanden på tärnans klänning

Nu är det bara två dagar kvar!! Åh det ska bli så kul!

• september2009bröllop

Hej alla Här kommer nästa fru...

Dagen va helt underbar.. Men tiden i kyrkan kändes som den gick otroligt fort... Min systerdotter sjöng en sång och spelade gitarr.. Sååå fint.. När man stod i kyrkan tänkte man jag klarar det här.. jag kommer inte börja tjuta och så kollar man på nån av gästerna eller mannen så bränner det till... Lyckan när man står där uppe är enorm!! Sminket och håret blev helt perfekt och vädret va på vår sida.. Lite duggregn precis innan vi skulle in i kyrkan och sen vräkte det ner och åskade under middagen men vad gjorde det då

Festen va jättelyckad och jag ser fram emot att se alla bilder (vi har inte sett några än) och filmen när alla tjejer står och dansar macarena i varenda vändning landade jag på klänningen

Maten va helt fantastiskt god och tårtan va jättefin..

Nu är vi nyss hemkomna från Varbergs kurort där vi varit och rott om oss själva lite gran..

Precis som Bellrik hoppas jag alla kvarvarande brudar får en lika fin dag som oss!

• september2009bröllop

Stort grattis bellrik till att nu blivit fru!

• september2009bröllop

Hela vår vigsel tog ungefär 25-30 minuter...

emertin skrev 2009-09-10 20:52:12 följande:
    Fick du någon uppfattning om ungefär hur lång tid själva vigseln skulle ta? Jag missade att fråga prästen det....
  • september2009bröllop

lycka till imorn tjejer!

Jag hade klänningen hela kvällen.. med underkjol och trots långt släp Hade dock inget insytt att fästa upp släpet med med de löste vi med säkerhetsnålar

• september2009bröllop

Vi valde att inte öppna paket heller på bröllopsfesten utan vi ville göra det ensamma dagen efter.. eftersom vi inte hade informerat om det tidigare va de en hel del personer som blev lite besvikna...

Svar på tråden September 2009 del. 5