September 2009 del. 5
Jösses. En ny tråd redan och hur många inlägg som helst på en dag. Märks att det börjar närma sig
Jag har inte skrivit nåt nytt i min förlovningsring och i sambons har vi bara lagt till datumet för vigsel. I min vigsel har jag bara valt TnT 090919. Fick inte plats så mkt mer....
Vi har varit ringlösa sedan kristi flygare... Provade ringarna igår och känns nästan konstigt nu att ha ring istället
Vi kommer nog att ha lite snacks typ pinnar och jordnötter som står i baren. men inte så mkt ngr paket kanske. Kommer ju ha vickning så då får de lite att tugga på ändå
Här hände inte så mkt, men ni som varit med ett tag kommer kanske ihåg att jag pratat om en solist till vigseln som är kompis till oss. Ville ju inte fråga honom innan han svarat att han kommer.
Nu var det så att han hann flytta och vi skickade till gamla adressen och eftersändning tagit slut... SÅ när jag ringde och frågade om han skulle komma hade ingen aning om vad jag pratade om hahaha! Men om han kommer frågar jag honom om han vill sjunga för nu är jag så trött på dessa körer som inte kan bestämma sig!