September 2009 del. 5
Låter härligt!
Låter härligt!
Arwent: den vita tyckte jag var finast
Jag har inte ens smakat våra bakelser jag panikbeställde bara, dessutom kommer jag inte kunna äta dem ändå pga allergier. Det får bli som det blir. Så håll tummarna!
Min blivande make, har ingen ring och min förlovningring är inlämnad för nedsmältning (!) för att göras om så att den matchar min vigselring som jag har ritat själv. Vi måste lämna in hans ring när han kommer hem för upputsning och nytt datum, då han ska behålla sin gamla.
Vi ska inte åka på någon bröllopsresa, vi flyttar utomlands i stället så det blir ett litet äventyr i sig.
okej ingen ny ring skulle det stå, han har en förlovningsring.
Vi har inte räknat så mycket på spriten vi har allt på lokal! Men jag vet att det finns en bra "så mycket går det åt grej" på systemets hemsida. Kolla där!
Vi flyttar till sydöstra europa.
thildamy kolla här: www.systembolaget.se/MatochDryck/Saharmangaflaskorgardetat.htm
Jag ska på sista klänningsprovningen (har ritat både min ring och min klänning själv) på lördag, och sen måste den snart vara klar tycker jag, pratade med guldsmeden idag (via mail och jag tror inte rikigt att vi är överens) Men förhoppningsvis förstår vi snart vad den andre menar och så blir den klar med. (håll tummarna)
Jag känner att jag tagit på mig att göra lite väl mycket inför det här bröllopet men jag tycker egentligen att det är roligt, det är bara lite mycket, på en gång.
Vi ska öppna presenterna dagen efter på brunchen som ska vara i min mors hus.