September 2009 del. 5
Ännu värre är att vi inte kommer prata med kantorn förrän den 30 så det blir riktigt tajt med tid. Jag som hade hoppats kunna slappa sista tiden
Ännu värre är att vi inte kommer prata med kantorn förrän den 30 så det blir riktigt tajt med tid. Jag som hade hoppats kunna slappa sista tiden
Grattis! Vad roligt för er! Hoppas du hittar något fint att ha på dig, men det gör du säkert!
jag håller tummarna för att du snubblar över den perfekta klänningen på första försöket!
usch är det bara 12 dagar kvar... Jag har ju massor kvar att göra!
jag ska göra mina naglar (första gången) har försökt få mina egna att växa ut men med mitt jobb klarar jag det inte, de bara bryts. Jag betalar 350:-
Jag ska hämta mina ringar i morgon!!!
Helt exalterad! Var tungen att dela med mig med någon, den blivande maken är ju inte hemma än!
jag har hämtat mina ringar idag och provat min brudklänning! OOh får ståpäls bara jag tänker på det, det slog mig idag att jag snart är gift, det har lixom inte sjunkigt in än. Och idag kommer sambon hem, och vi ska ses för första gången på 2-3 månader! Kanske världens bästa dag?!
TesshjärtaFred; Hoppas det löser sig snart!
Ellani: Visst är det skönt :)
Idag har jag och sambon, som äntligen är hemma, gjort färdigt cdsarna som ska delas ut, bordsplaceringen är i princip klar (vad har ni döpt borden till?) vi har träffat prästen och gått igenom vigeselaktsordningen. Äntligen börjar det rulla på.
Min ring var hur söt som helst och klänningen är färdig provad. Äntligen börjar det bli på riktigt!
Det är ett barndop före vår vigsel så jag vet inte hur kyrkan är pyntad, har dock fått reda på att hela kyrkan är klädd med byggställningar så : "jag hoppas ni inte tänkte fotograferas på kyrktrappan" Klart vi vill bli fotade på kyrtrappan, det brukar man väl göra, grymt besviken! :(
Ja verkligen!
Inte alls roligt måst jag säga men med alla våra motgångar under denna bröllopsplaneringen kan inte äktenskapet bli annat än bra, som kompensation menar jag :)
Jag fick min hippa i lördags och det var jätteroligt, jag fick en lugn och skön hippa. Med picknick och karusellåk och god middag och lite "diskodans" på natten! Har precis varit och gjort naglarna i morgon ska jag slinga håret. Sen ska jag vara klar! Alla program och cd-skivor och annat i tryckväg är färdigt, ska printas på torsdag sen är monteringen klar! Känner mig inte stressad alls längre, däremot är det många fjärilar som har flyttat in i magen!
Tesshjärtafred: Vad skönt att det löst sig med din klänning!
Sjuttiosexan: Jag hade blivit riktigt arg. Vi har en gäst som inte vill ha kjol och inte tycker det är värt pengarna att köpa en ny för att kunna följa dresskoden... lite små irriterande det med :)
Hej Alla!!
Nu är jag fru!!
En helt fantastisk dag! Tror jag i alla fall, just nu är allt i ett töcken och minnena kommer sakta till mig!
Jag var helt lugn de sista dagarna, så lugn att min frisör började oroa sig, fanns inte mycket att oroa sig för. Alla gäster verkar supernöjda maten var bra, bandet var perfekt. Det var mycket dans skratt och en del lyckotårar. Vi hade hur många tal som helst och våra bakelser var helt fantastiskt goda och min make är världens bästa. Min ring sitter som en smäck, min hemtillverkade koaff blev bra, allt var helt enkelt perfekt, trots att det regnade från och till hela dagen! Stort lycka till, till er som gifter er snart och jag hoppas att er dag blir lika perfekt som vår var och till alla nygifta hoppas att er dag blev precis som ni önskat!
Vi firade 1 månads bröllopsdag i förrgår, känns fortfarande omtumlande. Får fortfarande kill i magen när han pratar om sin fru! Känns så underbart! Grattis alla nya och "gamla" brudar!