Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del. 5

fan jävla skit, fick hem min korsett idag, slet upp förp drog på mig den....den satt ju helt underbart bra, kände mig helt olötsligt smalare, snyggare och sexigare ...MEN den funkade inte till klänningen då klänningen är lägre i bak

men en kompis har förut sålt under kläder för www.pxc.se så hon har fixat en visning till mig på onsdag
    tänkte skicka ut gubbe och barn o bjuda hem rjejpolarna på bh party
    hoppas några kan komma trotts kort varsel

• carolaj83

thildamy - här är det tvärtom gubben vill åka utan barn och jag med, vi var i new york själva förra året när jag var höggravid o sonen var hemma, fan vad jag saknade honom och sitta på andra sidan atlanten ingen höjdare om det hade hänt nått....nä barnen åker med....åker till paris 28.e 2 dar efter bröllopet...är i paris 1 dag åker sedan ut till disneyland och flyger sen hem på fredagen....(smekmånaden) tar vi bara han o jag när barnen är några år äldre

• carolaj83

MyochErlend-vi har också önskat oss bidrag till resan, och dom presenter vi får kommer vi öppna dagen efter

frågan är dotterns dop presenter ska man öppna även dessa dagen efter?

• carolaj83

MaLevi-vita dukar med någon löpare i er färg och sen lägger du ut det godiset du vill ha huller o buller....något som även är fint som inte är blommor,stenar, frukt och ljus

kom på inatt, kanske borde köpa något fint paraply om de regnar på dagen d

• carolaj83

38 dagar kvar, mmmm

idag har jag homeparty här hemma med bh:ar
    några tjejkompisar kommer hit ska bli väldigt mysigt och jag hoppas verkligen jag hittar något som funkar till min klänning

ska även försöka hinna åka iväg o beställa tårta+ ställning idag innan jag hämtar äldsta barnet på dagis

• carolaj83

vi har ett löst a4 papper i festhäftet med frågor att besvara, sen klipper vi o klistrar in dessa i vårt bröllops album

• carolaj83

thildamy-vi åker till paris 28 sep och har fått tips om ett hotell som heter flor rivoli mycket billigt och centralt

jag kommer sy en egen cape, tycker priserna på dessa är löjligt dyra och kan man sy sick-sack+rak söm så är det väldigt lätt att sy själv

• carolaj83

september2009bröllop-min frisör dök ju inte upp till konsul sen när jag ringde hade hon konstiga ursäkter, jag bytte o känner mig nu mycket lugnare ska på prov av hår o smink på onsdag

• carolaj83

HJÄLP MIG!
    vad ska vi ha för välkomsdrinkar?
    jag är lika kräsen på sprit som mat, gillar varken vin eler champange...vill gärna ha någon fruktig lätt drink, förslag?

• carolaj83

stl48-vad innehåller det?

var o beställde tårtor i onsdags och bara för att vi sa ordet bröllop får vi betala 2500:- istället för 1100:- samma jävla tårtor bli ju bara såååå frustrerad.....sambon ska åka förbi ett bageri idag som vi fått tips om o kolla om det kan bli billigare, vi känner oss sååååå lurade

ang presenter vad ska ni ge?
    vill hitta på nått skoj till:
    vår tärna/bestman
    våra toastmasters
    serveringspersonalen
    och tjejej som gör alla blommor

tips?
    har verkligen ide torka

Svar på tråden September 2009 del. 5