Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del. 5

emertin-går inge bra för oss med festhäftet kommer säkert sluta med att det inget blir, haha

mina vänner håller på planera massa saker runt middagen....som är hemligt, blir säkert kul men jag är planeringsfreak o får lite panik när jag känner att all koll bara glider ur mina händer....kanske börjar bli en bridezillas?

• carolaj83

eftersom vi inte vill dansa vals så har vi bett bandet spela en barnlåt för vår dotter som döper sig

• carolaj83

vår präst sa att de skulle ta 35-40 min men då har vi ju även dop

• carolaj83

lycka till alla som blir fruar imorgon

• carolaj83

2 veckor kvar då, sitter hos svärföräldrarna o skulle skriva ut våra festprogram, men bläcket e slut

• carolaj83

thildamy-fina bilder, du verkar väldigt pysslig på detaljer, det är ju stört härligt

• carolaj83

vad bra att du skriver det där med att spara presentöppningen.
    det är sådanna tips jag/vi som är kvar vill ha

vad mer bör vi tänka på?

vill fortfarande veta det bästa och sämsta med allas bröllop?

• carolaj83

vi hade också tänkt öppna presenter dagen efter vilket innebär att även dotterns dop presenter inte blir öppnade förrens dagen efter....hoppas inga blir sura över dessa....

bra tips att ta sig tid att verkligen prata med alla gäster, kan tänka mig att man fortfarande kommer vara stressad....måste försöka andas o bara njuta lite även om de är stressigt med allt man vill få gjort men de är ju även galet roligt

• carolaj83

framsidorna till festprogramen utskrivna o klara nu e de bara resten kvar

• carolaj83

Rebellen75-vi var på systemet idag o köpte sprit o då berättade hon som hjälpte oss att de var några där som köpt sprit till ett bröllop för 17000:-

vi handlade för 2600:-

då har vi redan köpt öl och whiskey

Trudilutt-min tärna får bestämma sj över sitt hår o smink känner att jag inte orkar bry mig över mer detaljer.....kanske utsläpt med stora lockar?

Svar på tråden September 2009 del. 5