Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del. 5

alltidvi skrev 2009-09-15 08:54:20 följande:
    Jag tycker vi tror på den här prognosen istället:www.accuweather.com/world-forecast3.asp|SE|SW015|STOCKHOLM&metric=1
    Mycket bättre

Även om tanken om regnet var lite gullig
  • emertin

Vi hade ju sagt att vi skulle vigas 19/9 från början men sen fick vi inte tag i någon lokal.... Men men, det blir säkert en fantastisk dag i alla fall. Fast jag vet inte hur sjutton vi ska göra med fotograferingen för den hade vi tänkt ta utomhus före vigseln

• emertin

helt rätt inställning!!!

alltidvi skrev 2009-09-15 10:35:02 följande:
    Vi har både fotografering och vigsel utomhus... men men det kommer bli superbra även om det regnar, bara lite annorlunda mot vad vi har planerat..
  • emertin

Hur gjorde ni era festhäften? Beställde ni dom eller skrev ut dom hemma eller hur gjorde ni?

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-09-15 21:43:40 följande:
    vi ska ha vårt vigsel samtal nästa onsdag alltså 3 dagar innan bröllopet, är inte de lite i sista sekund? när har/hade ni era?
    Det låter som sista minuten kan man tycka... vi hade vårt förra veckan men skulle haft det ännu tidigare men då var det möhippa
  • emertin
    Trudilutt skrev 2009-09-16 07:15:09 följande:
    Jag har gjort de själv, men skickat de till ett tryckeri som ska trycka, och sätta ihop de och vigselprogrammen också. De ska även göra våra tackkort sen
    Vad kostar det?
  • emertin
    stl48 skrev 2009-09-16 09:52:30 följande:
    trallande jänta skrev 2009-09-16 09:20:50 följande:
    Precis så har det blivit för mig med Men med lite Panodil ska det väl gå bra Vi har också allt klart utom dukningen som blir på fredag med hjälp av några vänner och kocken.Ska köpa pärlor till håret och sugrör till drinkarna, vill gärna ha svarta, tips på var det går att hitta?
    Har för mig att IKEA brukar ha svarta, annars finns det säkert på Lagerhouse
  • emertin
    7277 skrev 2009-09-16 21:15:20 följande:
    Hej på er!!Vi gifter oss också den 26 men jag fattar inte hur man fyller på listan.... Har varit och provat frisyr idag och blev sisådär nöjd men men det blir nog bra hoppas jag. Blivande åkte just till Helsningborg för att sova hos min pappa och för att åka till Tyskland imorgon för att bunkra.. Ha det så gott och hoppas att ni som gifter er på lördag får en kanondag!!!!
    Vad var det som gjorde att du inte blev nöjd med frisyren?
  • emertin

Jag är förkyld!!!!!

Men tur i oturen att det är nästa lördag vi gifter oss och inte den här....

• emertin

Om prognosen håller i sig så blir det strålande sol nästa lördag!!! Hoppas hoppas hoppas....

Sitter här med min förkylning och tycker synd om mig själv. Skulle åkt och hämtat min vigselring idag men jag får skjuta på det till nästa vecka.

Någon som har tips på en dunderkur vid förkylning? Måste vara frisk till söndag...

Svar på tråden September 2009 del. 5